Gå til innhold

da ble det compaq evo800v


mokkel

Anbefalte innlegg

jeg hadde opprinnelig bestillt dell inspiron 8200, men ombestemte meg i siste liten, og får nå en evo800v i steden med multiport wlan og 3com trådløs router. dette fordi dere har jo gitt compaq veldig mye bra kritikk, og dell mye pes......

 

riktig nok måtte jeg gå ned fra P4 1.7 til P4 1.6GHz men tror ikke det har så stor betydning.

som bonus får jeg brenner/dvd combo og 10gb større hd..

stemmer det ikke at compaq bruker magnesium chassi??

 

gleder meg i hel :smile:

 

mvh

morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro du har gjort et klokt valg.

 

Jeg er VELDIG fornøyd med min N800v.

 

Jeg tegnet en utvidet garanti på 3 år på maskinen, sånn i tilfelle...

Komponenter til bærbare er svindyre hvis uhellet skulle være ute.

 

Koster ikke så mye, og kan vise seg å være vel verdt pengene om 2,5 år eller noe slikt.

 

En viktig ting er at denne utvidede garantien må tegnes innen 90 dager fra kjøpsdato.

 

 

 

Bare litt info :smile:

Lenke til kommentar

Gratulerer! Du har nok gjort et godt kjøp. :smile:

 

Quote:


Den 2002-09-02 19:16, mokkel skrev:

stemmer det ikke at compaq bruker magnesium chassi??


Før jeg endelig bestemte meg for å kjøpe IBM, vurderte jeg først Evo N800c og deretter N610c. Jeg sendte en mail til Compaq support, hvor jeg bl.a. spurte om det var noen form for metallramme på 610c. Da fikk jeg til svar at det var det ikke, hele chassiset er laget av en slags forsterket plastblanding.

 

Det er selvfølgelig mulig at det er annerledes på Evo 800, men jeg ville tro at Compaq hadde brukt det som et salgsargument hvis den hadde magnesiumramme. Men du kan jo sjekke det selv: Kjenn på lokket og bunnen av maskinen. Hvis det føles som metall, er det nok magnesium eller titanium.

Lenke til kommentar

På EVO 800 med 15" skjerm skal det i følge compaq være magnesium innpakning på skjermen. Ikke helt ytterst, men inni..

Informasjon om dette på pdf dokument som kan lastes ned fra http://www.compaq.com

 

 

Er hvertfall ikke mulig å presse på baksiden av skjermen og få forvrengt skjermbilde på min.. - så forsterkning er det nok i forhold til f.eks Dell eller Fujitsju Siemens eller Zepto..

Lenke til kommentar

Du blir nokk fornøyd med kjøpet men jeg kann fortelle att ved sekond deal kjøp erfaring av både Dell og Compaq opplevde jeg god service hos Dell`s Spare parts mens Compaq viste aroganse med krav om innlev. av maskin ( med ut gått garanti) til Info Care for å i det hele ut levere detaljer til nytt lade adapter som røyk på en M300 ny i Sept. 2000 med 1 års garanti ( altså ikke gammel historie om eldre mod. fra Compaq) da det gammle skulle resirk osv. Dell`s spare parts selger alt fra oppgrad. av sjermkort til Cpu osv. direkte til slutt bruker. Kanskje Compaq viser mer kunde vennlig behanling overfor ny kjøper når garantien er gått ut? for all del sikre deg 3 års garanti. Hvis du selv ikke rører en skrue på Pc kan nokk Compaq`s avtale med Info Care være grei men den blir forfærdelig dyr når garanti er gått ut da eller ved oppgradering!.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: torleif på 2002-09-02 23:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...