Gå til innhold

Hvilken filmer ser du frem til i 2006?

Dotten

Hvilken film ser du mest frem til i 2006?  

301 stemmer

1. 1. Hvilken film ser du mest frem til i 2006?

• Superman Returns
      11
    • X-Men 3
      18
    • Istid 2
      43
    • Da Vinci Koden
      26
    • Sin City 2
      49
    • Die Hard 4.0
      28
    • The Pirates Of The Caribbean: Dead Mans Chest
      61
    • Mission Impossible III
      15
    • Saw 2
      14
    • Underworld 2
      8
    • A Scanner Darkly
      2
    • Aeron Flux
      2
    • Fast & Furious 3
      12
    • Che
      3
    • Paris, je t'aime
      1
    • The Departed
      2
    • V for Vendetta
      4
    • Inglorious Bastards
      3

Anbefalte innlegg

Jeg ser frem til Istid 2, nei den blir aldri like bra som den første, og jeg ser frem til Mission Inpossible 3, siden jeg liker de to første filmene, og jeg håper at dette blir den siste.

En film jeg ikke gleder meg til er Fast & Furious 3, de to første filmene var ekte dritt, jeg ville ikke sett de om igjen uansett, helt elendige dritt ungdomsfilmer :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser frem til Istid 2, nei den blir aldri like bra som den første, og jeg ser frem til Mission Inpossible 3, siden jeg liker de to første filmene, og jeg håper at dette blir den siste.

En film jeg ikke gleder meg til er Fast & Furious 3, de to første filmene var ekte dritt, jeg ville ikke sett de om igjen uansett, helt elendige dritt ungdomsfilmer  :thumbdown:

5385292[/snapback]

Den har da fine damer, dårlige skuespillere og morsomme biler. Jeg kjenner en som kjenner en som sier at man kan få seg en god latter av en gass som brukes i disse bilene! :)

Lenke til kommentar

Istid 2: Nå viser teaseren lite om handlingen, men håper inderlig vi får se karakterene fra den første igjen. Skal selvfølgelig se den på norsk da, med Dagfinn Lyngbø som gir sin stemme. Untaket som bekrefter regelen om at filmen er best på originalspråket.

5258920[/snapback]

Vet ikke om noen har sagt dette, men på den nye traileren virka det som om den norske stemmen desverre var byttet ut :(

Lenke til kommentar
Visste ikke at det kom en ny Die Hard film en gang, gleder meg, digga de 3 andre

5392376[/snapback]

Er ikke du en unge da? :hmm:

Neida, det jeg håper med den filmen er at de bruker de samme stemmene, eller flere bra stemmer på eventuelle nye folk/figurer

Lenke til kommentar
Visste ikke at det kom en ny Die Hard film en gang, gleder meg, digga de 3 andre

5392376[/snapback]

Er ikke du en unge da? :hmm:

Neida, det jeg håper med den filmen er at de bruker de samme stemmene, eller flere bra stemmer på eventuelle nye folk/figurer

5396418[/snapback]

Hehe, jeg trodde først at du snakka om den nye Die Hard-filmen i den siste setninga der. :!:

Lenke til kommentar

5396418[/snapback]

Nesten garantert at de har bytta ut bergensern, eller hva han er:P Vis jeg tar feil må han ha vært forkjøla på traileren iallefall.. Han hadde best stemme også :(

Lenke til kommentar

5396418[/snapback]

Nesten garantert at de har bytta ut bergensern, eller hva han er:P Vis jeg tar feil må han ha vært forkjøla på traileren iallefall.. Han hadde best stemme også :(

5412679[/snapback]

Såvidt jeg husker så var det vel Dagfinn Lyngbø som hadde en av stemmene i Istid, og ja han er bergenser ;)

DAGFINN LYNGBØ (Sid) Den 28 år gamle stand-up komikeren fra Askøy utenfor Bergen har skaffet seg glimrende kritikker land og strand rundt, og anses som en av Norges fremst i sitt yrke. Hans kanskje mest kjent sceneverk er "Dagfinn Lyngbø Live" hvor publium fikk smak av en mer moden komiker. Showet ble en knallsuksess og etter 194 forestillinger og nærmere 60.000 besøkende ga Dagfinn seg. Showet ble etterfulgt av TV-serien "De nære ting" på NRK, hvor Lyngbø var programleder. Dagfinn Lyngbø ble i 2001 tildelt "Komikerprisen" for Beste stand-up artist.

edit:

Akk... hvorfor kan man ikke ha en URL-tag inni en Quote-tag?

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg leste gjennom trivia til Equilibrium, og oppdaget at Ultraviolet kommer i 2006. Kurt Wimmers nye film inkluderer også verdens kuleste form for martial arts; Gun Kata.

Set in the late 21st century, a subculture of humans have emerged who have been modified genetically by a vampire-like disease (Hemophagia), giving them enhanced speed, incredible stamina and acute intelligence, and as they are set apart from "normal" and "healthy" humans, the world is pushed to the brink of worldwide civil war (a war between humans and hemophages) aimed at the destruction of the "diseased" population. In the middle of this crossed-fire is - an infected woman - Ultraviolet (played by Milla Jovovich), who finds herself protecting a nine-year-old boy who has been marked for death by the human government as he is believed to be a threat to humans.
Lenke til kommentar

5396418[/snapback]

5412679[/snapback]

Såvidt jeg husker så var det vel Dagfinn Lyngbø som hadde en av stemmene i Istid, og ja han er bergenser ;)

DAGFINN LYNGBØ (Sid) Den 28 år gamle stand-up komikeren fra Askøy utenfor Bergen har skaffet seg glimrende kritikker land og strand rundt, og anses som en av Norges fremst i sitt yrke. Hans kanskje mest kjent sceneverk er "Dagfinn Lyngbø Live" hvor publium fikk smak av en mer moden komiker. Showet ble en knallsuksess og etter 194 forestillinger og nærmere 60.000 besøkende ga Dagfinn seg. Showet ble etterfulgt av TV-serien "De nære ting" på NRK, hvor Lyngbø var programleder. Dagfinn Lyngbø ble i 2001 tildelt "Komikerprisen" for Beste stand-up artist.

edit:

Akk... hvorfor kan man ikke ha en URL-tag inni en Quote-tag?

5413207[/snapback]

Så bra jeg tok feil :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...