Gå til innhold

Hvilken filmer ser du frem til i 2006?

Dotten

Hvilken film ser du mest frem til i 2006?  

301 stemmer

1. 1. Hvilken film ser du mest frem til i 2006?

• Superman Returns
      11
    • X-Men 3
      18
    • Istid 2
      43
    • Da Vinci Koden
      26
    • Sin City 2
      49
    • Die Hard 4.0
      28
    • The Pirates Of The Caribbean: Dead Mans Chest
      61
    • Mission Impossible III
      15
    • Saw 2
      14
    • Underworld 2
      8
    • A Scanner Darkly
      2
    • Aeron Flux
      2
    • Fast & Furious 3
      12
    • Che
      3
    • Paris, je t'aime
      1
    • The Departed
      2
    • V for Vendetta
      4
    • Inglorious Bastards
      3

Anbefalte innlegg

Ser egentlig ikke noe særlig frem til noen av de filmene på den lista. Saw 2 kanskje, hadde jeg ikke sett den fra før. :p Men før opp Silent Hill og jeg er med.

5333219[/snapback]

Huff. For et stakkarslig film-liv du må leve. :(

5333229[/snapback]

Ja, jeg gråter meg til søvn hver natt. :D

Men seriøst, jeg ser omtrent bare Hollywood-crap der.

5333239[/snapback]

Kanskje Paris, je t'aime interesserer? Jeg gleder meg fælt til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser egentlig ikke noe særlig frem til noen av de filmene på den lista. Saw 2 kanskje, hadde jeg ikke sett den fra før. :p Men før opp Silent Hill og jeg er med.

5333219[/snapback]

Saw2 syns jeg var ganske kjedelig (Kanskje det hadde noe med at jeg satt dårlig og var ganske trøtt da jeg såg den) helt til slutten kom, men da lysnet det opp og da var den bare helt genial....

Lenke til kommentar

Stemte på Die Hard 4 :) Simpelten fordi jeg elsker de filmene. Action på sitt beste. Gleder meg også en del til X-Men 3 og München.

Aeon Flux har jeg alerede sett, men det er også en film som er verdt å få med seg for det visuelle. Selve historien/plottet er rimelig kjipt.

En annen film jeg så for litt siden er Revolver. Den kommer en gang i 2006 og er verdt å få med seg. Er med han Snatch/Transporter fyren i hovedrollen. Kul film.

Lenke til kommentar
Stemte Inglorious Bastards. Hadde folk vist at Tarantino hadde regien hadde den nok hatt 20 stemmer nå  :innocent: Følg med da folkens!  :thumbdown:

5346715[/snapback]

Gleder meg til denne filmen, men på listen er det også flere andre gode filmer. Inglorious Bastards ligger på en 2. plass tett under Sin City 2 hos meg. :)

Lenke til kommentar

Ikke noen spesiell film jeg går og virkelig gleder meg til, mange av filmene på lista visste jeg ikke skulle komme engang. Menmen. Istid var jo utrolig morsom, og jeg tviler ikke på at 2'eren blir like bra, så den må vel sees.

Mission Impossible 3...vel, jeg liker Mission Impossible, ja sikkert en haug med action og effekter vi har sett haugevis av ganger før, men jeg liker det nå likevel.

Pirates of the Caribbean var jo en underholdende film, så har forventninger til 2'ern også.

Vanskelig å bestemme seg for én film jeg gleder meg mest til, men... stemte Istid 2 :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til advent children kommer ut på dvd i norge  :dribble:

5348847[/snapback]

Det gjør jeg også. En av de filmene jeg gleder meg mest til å få i samlingen min. Noen burde skyte meg for enda ikke å ha sett den. :cry:

5362881[/snapback]

Kan jeg få lov? :p

5368933[/snapback]

Du kunne heller kjøpt filmen til meg, synes jeg. :)

Noen som har sett noe fra Aeon Flux enda? Er Theron delightfull as always? :love:

Lenke til kommentar
Gleder meg til advent children kommer ut på dvd i norge  :dribble:

5348847[/snapback]

Det gjør jeg også. En av de filmene jeg gleder meg mest til å få i samlingen min. Noen burde skyte meg for enda ikke å ha sett den. :cry:

5362881[/snapback]

Kan jeg få lov? :p

5368933[/snapback]

Du kunne heller kjøpt filmen til meg, synes jeg. :)

Noen som har sett noe fra Aeon Flux enda? Er Theron delightfull as always? :love:

5369912[/snapback]

Det er hun sikkert, men tror at filmen er ikke akkurat det beste du kan komme over. Er det derimot en superhelt film jeg ser mer og mer fram til så er det V for Vendetta. Håper bare jeg ikke får for høye forhåpninger, da ender det vel bare opp med at jeg blir skuffet.

Lenke til kommentar

Nok en film jeg ser fram til i 2006 er "Hostel" av Eli Roth. Tror det kan bli en av de bedre grøsserne som har blitt gitt ut i de senere årene. Godt og se at det er endelig noen som tør å vise litt hard vold, og ikke pingle vold som mange av dagens grøssere går for, for å kunne tjene mer penger på yngre personer.

Er alltid skeptisk til re-makes, men har faktisk troen på "The Hills Have Eyes" av Alexandre Aja. Han gjorde jo en fantastisk jobb med Haute Tension. Og traileren til "The Hills Have Eyes" forsterker inntrykket mitt om at denne filmen kan bli bra. Forhåpentligvis blir jeg ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...