Gå til innhold

Hvilken filmer ser du frem til i 2006?

Dotten

Hvilken film ser du mest frem til i 2006?  

301 stemmer

1. 1. Hvilken film ser du mest frem til i 2006?

• Superman Returns
      11
    • X-Men 3
      18
    • Istid 2
      43
    • Da Vinci Koden
      26
    • Sin City 2
      49
    • Die Hard 4.0
      28
    • The Pirates Of The Caribbean: Dead Mans Chest
      61
    • Mission Impossible III
      15
    • Saw 2
      14
    • Underworld 2
      8
    • A Scanner Darkly
      2
    • Aeron Flux
      2
    • Fast & Furious 3
      12
    • Che
      3
    • Paris, je t'aime
      1
    • The Departed
      2
    • V for Vendetta
      4
    • Inglorious Bastards
      3

Anbefalte innlegg

Javel, javel, jeg gir meg. Men jeg synes fortsatt det blir helt feil å si at Batman Begins er helt uavhegig fra de andre filmene, for det er den ikke!

5271705[/snapback]

Jo, med tanke på at den omskriver historien, tar sted år før de gamle filmene, henter inn en ny Batman og totalt forandrer hele Gotham City.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,08/12-2005 : 15:17]Uansett om det er en aldri så annerledes film så er det en Batman-film og siden den kom en god del år etter de andre Batman-filmene er jo denne en atpåklatt (det var forøvrig også Batman Forever)!

5268970[/snapback]

Beklager, det du sier nå er rett og slett ikke logisk. Å ta utgangspunkt i Batman er som å ta utgangspunkt i Vietnamkrigen eller JFK-mordet eller Elvis; man kan lage så mange filmer man vil om emnet, uten at de trenger å være avhengig av hverandre.

Batman og Batman Returns, av Tim Burton, er Burton sine Batman-filmer. Batman Returns er en oppfølger.

Batman Forever og Batman & Robin, av Joel Schumacher, er Schumacher sine Batman-filmer. Batman & Robin er en oppfølger.

Batman Begins, av Chris Nolan, er Nolan sin Batman-film. Det finnes ingen oppfølger, og den er ingen oppfølger. Den er ihvertfall ikke en attpåklatt, da den ikke tar utgangspunkt, refererer, nevner eller bruker på noen slags måte de tidligere filmene. Alle aspektene kommer direkte fra bøkene, ulikt Batman Returns (som er i samme stil som Batman), og det samme med Joel sine flopper.

5271545[/snapback]

Stemme det du sier. :thumbup: Da de har hentet ut materialet til de opprinelige Batman tegneseriene til Batman Begins.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Om den kommer:

- A Scanner Darkly

5259221[/snapback]

Ser fram til denne med en viss skeptisk forventning.

Er stor fan av PK Dick, og hvis en filmatisering fungerer er det flott.

Ellers ser trailerne til Pirates of the Carrebean: Dead Man's Chest ut som om den vil bli brilliant fjolleri.

Lenke til kommentar

For ordens skyld så stemte jeg "Superman Returns", men det er vel liten overaskelse når man ser logoen min...

Er vokst opp med de filmene og gleder meg fælt. Selv om ingen kan overgå Christopher Reeve da. Men jeg lever i håpet om at den blir bra, men blir ikke overasket om jeg blir skuffet. Spesielt Kevin Spacey som Lex Luthor kan bli bra, det er en skuespiller jeg virkelig liker.

Lenke til kommentar

Hvorfor står the fast and the furious 2 på listen?

på imdb står det:

2 Fast 2 Furious (aka "The Fast and the Furious 2" - USA (working title)) 2003

Kommer det enda en film i serien? Hvor finner man i såfall informasjon om den?

mvh.

Valentino

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Ingen stemme fra min side, Evil Dead og Evil Dead 4 er jo ikke der...

5277195[/snapback]

Kommer Evil Dead 4 i 2006?

Om så, så kan jeg slenge den til listen så du får stemt :)

5277206[/snapback]

Er veldig skeptisk til om Evil Dead kommer neste år. De har verken skuespillere eller regissør. Og uansett om filmen kommer så synes jeg det er skandaløst å lage en re-make av denne fantastiske filmen. Spesielt når det sannsynligvis ikke er Bruce Campbell som spiller Ash.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...