Gå til innhold

Hvilken filmer ser du frem til i 2006?

Dotten

Hvilken film ser du mest frem til i 2006?  

301 stemmer

1. 1. Hvilken film ser du mest frem til i 2006?

• Superman Returns
      11
    • X-Men 3
      18
    • Istid 2
      43
    • Da Vinci Koden
      26
    • Sin City 2
      49
    • Die Hard 4.0
      28
    • The Pirates Of The Caribbean: Dead Mans Chest
      61
    • Mission Impossible III
      15
    • Saw 2
      14
    • Underworld 2
      8
    • A Scanner Darkly
      2
    • Aeron Flux
      2
    • Fast & Furious 3
      12
    • Che
      3
    • Paris, je t'aime
      1
    • The Departed
      2
    • V for Vendetta
      4
    • Inglorious Bastards
      3

Anbefalte innlegg

Vel, topic sier vel sitt. Er det noen spesielle filmer dere gleder dere til?

Selv kommer jeg på 3 filmer;

Superman Returns: Ja, så er det vel klart at jeg er en superman fan.. Lenge vært skeptisk til filmen. For en som er vokst opp med den "ultimate" Supermann i form av Christopher Reeve så kan fallhøyden bli stor når ukjente Brandon Routh skal overta. Men blir spennendes å se hvordan Kevin Spacey gjør det i rollen som Lex Luthor. Traileren ser utrolig bra ut, du kan se den her.

X-Men 3: Ja, 1 og 2'ern var nå grei underholdning. Teaseren ser jo bra ut. Blir litt finurlig å se Kelsey Grammer (Frasier) i rollen som superhelt. Men regner nå med det blir en artig kveld med snacks og cola når man ser denne filmer. Altid herlig å legge relismen på hyllen til tider.

Istid 2: Nå viser teaseren lite om handlingen, men håper inderlig vi får se karakterene fra den første igjen. Skal selvfølgelig se den på norsk da, med Dagfinn Lyngbø som gir sin stemme. Untaket som bekrefter regelen om at filmen er best på originalspråket.

Ellers så kommer jeg på få filmer som kan bli store. Har satt meg lite inn i det. Tom Hanks skal jo spille i filmatiseringen av "Da Vinci koden", den kan jo bli bra (om den kommer til neste år). Men ødelegger litt når man har lest boken ;)

Så hva ser dere frem til av filmer?

Edit;

Etter ønske er det lagt til en poll, tatt de filmene som er nevnt mest. Om noen savner en film så kom med den og den blir lagt til(men kjapt, er ikke evig med plass ;) )

Vil legge til "ingen av filmene" etterhvert.

Flere undersøkelser finner du her

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saw 2

Aeon Flux

UnderWorld 2 (EVO)

Basic Instinct 2: Risk Addition

Mission Impossible 3

Da Vinci Koden

X-Men 3

Omen 666

Fast & Furious 3

Sin City 2

All King's Men

Edit: Legger til flere

The Grudge 2

Scary Movie 4[

Land of the Dead 2 Håper den kommer i 2006.

Silent Hill

Final Destination 3

Halloween 9 Håper den kommer i 2006.

Vet det er MANGE flere jeg gleder meg sykt til ,men orker ikke å skrive mer. :)

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

-Inglorious Bastards

-Grind House

-Hell Ride

-Sin City 2

-Die Hard 4.0

-Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

-The Da Vinci Code

-Mission Impossible III

-Lonely Hearts

-The Good Shepherd

-The Departed (Infernal Affairs trenger ikke å bli remaket, så hele greia er på trynet. Men... Er litt spent alikevel. Det er jo Martin Scorsese)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Tja, jeg gleder meg vel til...

-The Da Vinci Code (gleder meg til å se hvordan denne bok-til-film adaposjonen blir)

-X-Men 3 (likte de to andre veldig godt, ingen grunn til å ikke glede seg til 3'ern!)

-Underworld 2 (hadde helt glemt den jeg, helt til jeg så den her i denne tråden)

-Pirates Of The Caribbean 2 (elsker 1'ern. Håper at 2'ern ikke blir som veldig mange andre oppfølgere nå til dags)

-Saw 2 (Oppfølgeren til filmen som nesten er bedre enn Se7en! Så klart gleder jeg meg!)

-Superman Returns (tvilte på denne, men etter å ha sett regissør og skuespillere tror jeg denne filmen kan bli bra!)

Hmmm, vet at det er mange andre filmer jeg gleder meg til, men kommer absolutt ikke på noen som helst i farta. Får se etter hvert som at andre kommer med sine lister da. :)

EDIT: Fylte ut lista litt mer.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
X-Men 3: Ja, 1 og 2'ern var nå grei underholdning. Teaseren ser jo bra ut. Blir litt finurlig å se Kelsey Grammer (Frasier) i rollen som superhelt. Men regner nå med det blir en artig kveld med snacks og cola når man ser denne filmer. Altid herlig å legge relismen på hyllen til tider.

Grei underholdning? :ohmy: Både eneren og toeren er vel så og se de beste filmene av actionhelter jeg har sett. 3'eren håper jeg blir av samme kaliber som de to foregående, selv om ikke Bryan Singer skal regissere denne.

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest må nevnes på listen, sammen med

Die Hard 4.0.

Istid 2

Sin City 2

Dette var filmene tatt ut av hodet. Kommer nok sikkert med noen flere fortløpende. ;)

Lenke til kommentar

Av alle forslagene så langt, så er det kun to filmer jeg kan si at jeg faktisk gleder meg til, og det er Sin City 2 og Inglorious Bastards.

Mange sequels framover, som er synd.

Følgende kan bli interessante:

Che (

Clerks 2 Er litt skeptisk, men forhåpentligvis blir den bedre enn J&SB:SB

The Departed Scorcese = må-se

The Good Shepherd De Niro som regissør, og er, sammen med Damon og Pesci, i hovedrollene. Kan bli interessant.

Lucky you Poker = god underholdning, eod.

V is for Vendetta Matrix-brødene er tilbake, sammen med Mr. Smith.

Paris, je t'aime Ok, jeg gleder meg til denne òg. :)

Man of the Year Vet ikke annet enn at Walken er med og konseptet høres interessant ut.

Perfume: The Story of a Murderer Jeg er litt usikker på akkurat denne, men Alan Rickman er alltid god.

The Rum Diary Sikkert meget aktuell for Fear and Loathing-fans.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Her er noen som kan bli interessante:

• Les Disparus - Jacques Audiard
  • The Hills Have Eyes - Alexandre Aja
  • Babel - Alejandro González Iñárritu
  • Hana yori mo naho - Hirokazu Koreeda
  • Master of Space and Time - Michel Gondry
  • The Host - Joon-ho Bong
  • The Fountain - Darren Aronofsky
  • The Fantastic Mr. Fox - Wes Anderson
  • Where the Wild Things Are - Spike Jonze
  • Chaos - Jonathan Glazer (Nei, det er ikke en remake av Kurosawas Ran. Takk og lov)
  • The Lady from Shanghai - Kar Wai Wong
  • Paris, je t'aime - En hel haug.
  • London Fields - David Cronenberg
  • Scoop - Woody Allen
  • The Departed - Martin Scorsese

Edit: Herregud, hvordan kunne jeg glemme Inland Empire - David Lynch?

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Zaeira, var det ikke sånn at The Departed skulle bli Scorsese's siste skikkelige film? Mener å ha hørt at han skal slutte med store filmer, og kun lage noen småfilmer i ny og ne. :hmm:

5264782[/snapback]

Vel, han har vel hevdet at smaken på store Hollywood-produksjoner ikke er like saftig som før - mye pga. alderdom. Dog har han vel et par store prosjekter i idé-modus som han gjerne vil fullføre først, da smaken på en Oscar-statuett nok er mer pregende (hvilket er én teori). Uansett vil han iallfall fortsette å lage sine glimrende dokumentarfilmer, samt kortfilmer - har det blitt sagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...