Dago Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei jeg var av den oppfatning at alle trådløse Bluetooth-headset passet med en hvilken som helst mobil med Bluetooth, men nå har jeg store problemer med å få min HBH 300 til å snakke med min N70. Noen som har tips? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan er det du går fram for å gjøre det da? Vet du hvordan det fungerer med å parre bluetooth saker med mobilen for eksempel. Er ikke klar over hvor mye du vet og hva du har prøvd liksom. Lenke til kommentar
Dago Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg forsøker å parre dem, men mobilen finner bare alle andre Bluetooth-objekter i kontorlandskapet, og ikke min Handsfree. Kan det være at de rett og slett ikke passer sammen? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det kan hende at de to bare ikke er kompatible med hverandre, men det er jo ikke sikkert. Prøv å se om du får kobla til det headsetet med en annen mobil, bare for å sjekke at headsetet faktisk fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå