hans A Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Byttet fra P-ATA til S-ATA og opplever at oppstarten tar lengere tid. Dvs. at jeg får svartskjerm i ca 30 sek før Win XP logoen dukker opp og oppstarten fortsetter. På P-ATA disken vistes også "Trykk F8..." under oppstartem, men ikke på S-ATA disken. Begge disker er like raske. (53MB/s i Sandra Sisoft) -Kjører XP home Norsk. Noen som har vært innom problemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Brukte du drivere til disken? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ja, jeg la inn orginaldriverne under installeringen av XP. Har nå prøvd å legge inn XP på nytt uten å legge inn driverne manuellt. Og det fungerte helt til jeg innstallerte driverne som fulgte med hovedkortet. Løsningen på problemet ble at jeg måtte fjerne driverne igjen og legge de inn på nytt. Dvs alle driverne uten IDE driverne. Da fungerte det perfekt. Hvorfor, skjønner jeg ikke! -Hovedkort Asus KN8 (Gf3) Endret 7. desember 2005 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå