kiios Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hvordan lager jeg undertexter til en film? går det an å bruke notisblokk eller?? hmm.. Lenke til kommentar
lre Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det finnes vel en del programmer som du kan lage undertekster med ja, kjenner ikke til noen på dette tidspunkt. Har selv fått tak i noen filmtekster med fil-endelse .srt Når jeg åpner denne i notepad, så funker det fint og endre dette, men du må sette tidspunkt fra-til teksten skal vises. 1 00:00:20,840 --> 00:00:45,960 Hvor skal du? 2 00:00:50,200 --> 00:00:59,720 Jeg drar hjem. Var det dårlig forklart? Når du skal se video med tekst.. må du legge subtitle-filen i samme mappe som filmen,, og kalle filen det samme som filmen heter. Så åpner du filmen i en mediaplayer som støtter for å vise subtitles, så velger du plassering på film-filen og subtitle-filen.. Lykke til! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Last ned Subtitle Workshop. Det er eit program for å lage undertekstar og gjer deg ein god oversikt og kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå