aaandy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heisann ! Har en Hp NX8220 som det er 64 MB dedikert grafikkminne istedenfor 128 MB som det stod i brosjyren når jeg bestillte, jeg er tilbudt flere alternativer som kompensasjon for dette.. Skjermkortet er "ATI Mobility Radeon X600" Alternativene er: * Innlevering av pc der de bytter hovedkort, slik at jeg får 128 MB grafikkminne * 1 GB Minnebrikke i Compact Flash format * 1 GB Minnebrikke i Secure Digital format * 1 GB USB Minnepinne * Logitech Z3 2.1 høytalersett * Cordless Desktop MX 5000 Laser (Keyboard og Lasermus) Hvilket alternativ bør jeg velge, pc`n kommer mest sannsynligvis ikke til å bli brukt til mye spilling, eksterne minnebrikker er heller ikke noe særlig interesant, så det jeg står igjen med er: høytalersett, trådløs desktop, eller bytte av hovedkort.. Hva er deres mening om hva som er "Best deal" her.. Mvh: aaandy Lenke til kommentar
sadoprest Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bytt hovedkort sånn at du får 128mb minne. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Pokker.. Jeg får denne maskinen i neste uke.. Er avhengig av at den har 128 mb dedikert minne Skal jo bruke maskinen til å spille på.. Har jeg også 64 mb, sender jeg den rett inn igjen for å bytte hovedkort.. Hvis du er ute etter hva som tjener deg mest er det definitivt å bytte hovedkort. Du vil ha merkbart bedre ytelse og maskinen vil øke i verdi, som er et stort pluss hvis det noen gang skulle bli aktuelt å selge maskinen Tviler også sterkt på at noen av de andre alternativene kan måle seg i ren pengeverdi. /Espen Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ville gjort som de fleste andre i denne tråden og sendt den inn igjen for og bytte hovedkort! det drar ikke så mange spill med 64mb grafikkminne! spesielt hvis du skal spille på gode oppløsninger! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Med mindre du har bruk for noe av det over, så bytt hovedkort. Det øker pcen verdi, med tanke på når du evnt skal selge den igjen og. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå har ikke akkurat antall megabyte så mye å si for ytelsen, max 5% raskere med 128 mb... Med mindre du bruker mye AA + AF, noe som er tilnærmet ubrukelig på et slikt skjermkort... jeg ville heller tatt minnepinne eller høyttalersettet, men det er min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå