annej Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fra multicom. Noen spesifikasjoner : 15,4" WXGA TFT skjerm, 1280x800 oppløsning med Clear-vivid display teknologi AMD Sempron Mobile 2800+ prosessor med PowerNow! teknologi 512MB DDR 333MHz (PC2700) minne 80GB harddisk 8x DVD±RW Double Layer brenner som leser og skriver alle typer CD- og DVD-plater. Støtter også to-lags brenning på DVD. ATI Radeon Xpress PCI Express 200M skjermkort med opptil 128MB delt minne Mitt behov: - billigst mulig!! derfor fant jeg denne. vet ikke om det finnes billigere enn dette...? - brukes til surfing/email og bildebehandling. lite spill. - skal ikke flyttes rundt, trenger ikke være lettest mulig. - skal være funksjonell. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Etter min mening er det et dårlig kjøp. Den har integrert grafikk som bruker av systemminnet, som fører til at maskinen går tregt, selv i kontorprogrammer. Jeg anbefaler heller denne: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå