Clerion Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vet emnetittelen sugde men fant ikke noen annen.. Det jeg ser etter er USU, Firewire og Lyd og Mikrofon porter som ikke sitter fast på et kort bak på maskina men som man kan ha hvor man vil... Spør hvis det er noe dere ikke skjønner så skal jeg prøve å forklare. Kom gjerne med forslag til emnetittel også. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 http://www.creative.com/products/product.a...6&product=10702 Her har du USB lydkort. Hvis du ikke har USB2.0 eller Wirewire innebygget i maskinen, får du ikke koblet til usb/firewire huber. USB2.0 og Firewire kan fås med PCI kort. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vet emnetittelen sugde men fant ikke noen annen.. Det jeg ser etter er USU, Firewire og Lyd og Mikrofon porter som ikke sitter fast på et kort bak på maskina men som man kan ha hvor man vil... Spør hvis det er noe dere ikke skjønner så skal jeg prøve å forklare. Kom gjerne med forslag til emnetittel også. 5258669[/snapback] Tja, her får du i hvert fall firewire, lyd og mikrofon... Så kan du eventuelt kjøpe deg en USB-hub i tillegg, som du kan ha liggende hvor som helst. men det forutsetter at du har en usb-utgang på baksiden av maskinen. Ellers blir du nødt til å kjøpe et usb-kort først, og deretter plugge usb-hub'en inn i dette. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) http://www.creative.com/products/product.a...6&product=10702 Her har du USB lydkort. Hvis du ikke har USB2.0 eller Wirewire innebygget i maskinen, får du ikke koblet til usb/firewire huber. USB2.0 og Firewire kan fås med PCI kort. 5258689[/snapback] Sorry, forklarte dårlig. Poenget er at jeg skal bygge mitt eget kabinett og må ha noen porter i front. Endret 6. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Såvidt jeg kan se har du to muligheter.. Hvis du er tupen som virkelig vil bygge ditt eget kabinnett, og vil ha ett best mulig resultat, finner du kontakter på www.elfa.se, søk etter f.eks. usb kontaktdon Disse må loddes på en passende kabel for tilkobling til ditt hovedkort.. En lettere metode ville være å bare kjøpe noe Slikt, fjerne portene fra der de står, og finne en måte å få dem inn i ditt kabinett på. Evt. kan du søke på "bracket" i prisguiden, her får du opp noen treff med to USB porter koblet på en PCI-slot plate... Slik som man ofte får med ett hovedkort.. På de hovedkortene jeg har hatt, har disse portene ofte vært lette å fjerne fra platen, for så å skrues/limes fast hvor du vil... FireWire derimot :\ Mikrofon Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Såvidt jeg kan se har du to muligheter.. Hvis du er tupen som virkelig vil bygge ditt eget kabinnett, og vil ha ett best mulig resultat, finner du kontakter på www.elfa.se, søk etter f.eks. usb kontaktdon Disse må loddes på en passende kabel for tilkobling til ditt hovedkort.. En lettere metode ville være å bare kjøpe noe Slikt, fjerne portene fra der de står, og finne en måte å få dem inn i ditt kabinett på. Evt. kan du søke på "bracket" i prisguiden, her får du opp noen treff med to USB porter koblet på en PCI-slot plate... Slik som man ofte får med ett hovedkort.. På de hovedkortene jeg har hatt, har disse portene ofte vært lette å fjerne fra platen, for så å skrues/limes fast hvor du vil... FireWire derimot :\ Mikrofon 5258847[/snapback] Omtrent slik ja... Takk Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Post bilder når du er ferdig da Jeg får selv en gammel radio nå i helga som jeg skal putte ett eller annet inni Lenke til kommentar
mbc200 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vet emnetittelen sugde men fant ikke noen annen.. Det jeg ser etter er USU, Firewire og Lyd og Mikrofon porter som ikke sitter fast på et kort bak på maskina men som man kan ha hvor man vil... Spør hvis det er noe dere ikke skjønner så skal jeg prøve å forklare. Kom gjerne med forslag til emnetittel også. 5258669[/snapback] Anbefaler frontX, som er et frontpanel som du kan sette sammen slik du vil. Kontaktene kan også kjøpes løse hvis du vil skru de direkte på kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå