Moskus Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei! Jeg er en av dem som kjøpte meg et billig Philips SPC 200 NC webkamera fra ElKjøp. Siden det er USB2.0 burde alt være vel og man burde klare en relativt høy FPS (selv om kanskje 30 fps som reklamen lover kanskje er litt for mye å håpe på). Men det viser seg at dette kameraet er veldig dårlig. Iallfall med de driverne som følger med, og jeg finner ingen nye? Det hjelper ikke så mye å stille ned bildestørrelsen fra 640x480 til f.eks. 160x120. Først trodde jeg det var maskinen(e), men da prøvde jeg mitt gamle Logitech QuickCam Web og det suste av gårde som bare juling. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få fikset dette? EDIT: Ved nærmere ettertanke burde kanskje denne posten ligge her? Endret 6. desember 2005 av moskus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Bump! Endret 8. desember 2005 av moskus Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fant ut at jeg har samme problem med mitt Silvercrest webkamera (fra LIDL). Det går utroolig sent, så lenge det må bruke resurser på å gjøre noe med lyssettingen ved f.eks. filming i mørket. Kameraet mitt skal jo klare det fint, med 6 dioder som lyser opp, men det gjør det altså ikke. Prøvde å sette det i vinduskarmen, og fant ut at når det får tilstrekkelig med lys, så er alt greit. Sjekk innstillingene for kameraet for å se at det ikke skal kompensere for manglende lys. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Et bra tips! Skal sjekke nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå