Hidden Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Må jo spørre igjen siden ingen svarte sist :smile: Har spilt, øh.. testet.. jepp.. beta 4 i 3 dager eller så, og Neocron suger meg inn som en turbinen i et jetfly. Det er veldig stemningsfullt, neofuturistisk action. Har bare vært utenom byens vegger en gang, og sprang raskt inn igjen Det jeg bruker mest tid på nå er å løpe ærende for diverse selskap samt plukke søppel som jeg gjenvinner og kan selge for en bra pris som kjemikalier, våpendeler m.m. AO - gå og legg deg. Dette blir mitt nye favorittspill.. Det er liten hensikt i å begynne å spille betaen nå egentlig, det er bare et par uker igjen før beta 4 blir avsluttet for alle utenom Tyskland (for Tyske testere blir det avsluttet 5. September). Det er litt merkelig å se hvordan folk prøver ut kniver og våpen de har kjøpt eller bygget, på uteliggere i bakgatene.. lol og det er noen elementer som gjør at spillet ikke passer for barn (bl.a. strippeklubber hvor man betaler for å se showet..). Det er ufattelig mange detaljer i Neocron som gjør det veldig lovende, og selv om det på tross av beta 4 er veldig bug befengt (les: kræsjer veldig ofte for meg), er det virkelig lovende. Se for deg at noen har satt en pris på hodet deres, og noen jakter deg gjennom mørke smug, via et syndicat som allerede har deg på dødslista (du kan bli mer eller mindre populær alt ettersom hva du gjør i spillet - drep uskyldige og bli jaget vilt selv av alle som vil bli bedre likt av bystyret.. pluss guard bot´ene som det er mange av omkring), kanskje ut i ødemarken. Men hva hjelper det å løpe når de bruker både motorsykler og trucks med fete våpen.. Sistnevnte kommer som en patch senere. Et par steder i byen kan man studere mindre versjoner av farkostene i utstillingsvinduer, for å få en forsmak på hva man kan vente seg. Jeg har hørt at kjøretøyene vil kunne bygges om med bedre vern, utnyttelse av batterikraft m.m. En ting som er virkelig slående i Neocron er at når man samler en hel masse ting som man bærer omkring, vil man gå og løpe i stadig mer redusert tempo ettersom hvor mye man bærer på. På et tidspunkt kunne jeg ikke bevege meg i det hele tatt, trodde det var en bug og drepte meg selv 3 ganger for til slutte å finne ut via en annen spiller at jeg bar på for mye! La igjen noe hjemme i leiligheten min, i skapet der, og kunne så løpe rundt igjen. Nå samler jeg masse skrog, legger det igjen hjemme, og tar til slutt en omgang med recycling for å lage diverse ting av det, tjener points og har gått opp 2 levels på den måten på en times tid. Byen har et kloakksystem, hvor man begynner med våpen for å venne seg til å bruke dem. Man dreper alt fra fete rotter til insekt og litt større ting. Det er utenfor byen de store farene lurer. Men i går så jeg noe virkelig tøft i red light distriktet, hos Syndicate. En eller to enorme war bots braste inn og begynte å skyte på alt som var der. Hadde topp utsikt fra andre etagen, hvor jeg kikket over gelenderet. En clan røk sammen med botene så det kostet etter, ganske bra underholdning. Manglet bare popcorn. Så var den siste boten vrak, og jeg trodde det var over. Men da kom 2 digre dragelignende skapninger flygende og angrep dem, en slags type demoner. En av spillerne utbrøt ganske passende: "OMFG run for your lives!!!!" Dette er altså et MMORPG som vil konkurrere med AO. Har spilt AO selv, og har en mistanke om at AO vil miste mange spillere til Neocron. Jada, SWG kommer snart. Lucasarts og alt det der.. vel. Jeg har ingen planer om å spille fler MMORPG på samme tide, og Neocron vil koste i underkant av $10 i måneden, billigere enn både SWG og AO. Og det ser dritlekkert ut og flyter utrolig bra. Også folk med middelmådige PC´er sier det samme. AO får jo slike maskiner til å knele. Mange bugs, og litt merkelig at det skal bli sluppet som retail i Tyskland om bare noen dager. Etter hva jeg har sett sålangt er det overhodet ikke klart. Det mangler en masse monstre, missions og mye generelt er galt. Man setter seg av og til helt fast i heisen, skrankepersonale og vakter har det med å begynne å danse tango med hverandre i en evig loop o.s.v. Det er så mye som burde vært fikset før det kommer ut som retail. Når det er sagt: Jeg har stor tro på Neocron og vil være der fra dag 1. 6 uker gratis spill for alle som melder seg på iløpet av de 3 første månedene. Og det er jo et Europeisk selskap som står bak :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå