Gå til innhold

xbox 360 henger seg i nfs most wanted

fredrikoz

Anbefalte innlegg

Noen som har samme problemet som meg at xbox 360 en henger seg når du skal starte new game i nfs most wanted ? jeg håper at det bare er spillet som ikke funker men noen som kan svare meg på akkurat dette ? TRENGER HJELP !

har ikke prøvd med andre spill enda, men den henger seg ikke i vanelig meny og i xbox live.

Kan det lønne seg og opdatere operativsystemet på den ?

eller vil problemet løse seg med en chip ?

Takk for svar

Endret av fredrikoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, RTFM :)

Den "store svarte boksen midt på strømledninga" er strømforsyningen - og den blir veldig varm. Riktignok ikke så varm som versjonen som kom ut i USA, men fortsatt veldig varm.

Så sørg for at selve x360 enheten, og strømadapteret har godt med luft rundt seg.

Her selv kjørt NFS mw, og har hverken merket lagg eller at det fryser.

Lenke til kommentar
Her selv kjørt NFS mw, og har hverken merket lagg eller at det fryser.

5259247[/snapback]

Ikke merket lagg i spillet? Rart, for det er faktisk et av de eneste problemet spillet har. Litt dårlig port, men ikke noe som plages meg. Som oftest skjer det når spillet laster nye områder, så om du kjører over til en annen seksjon av byen kan det oppstå. Har merket det noen andre steder også.

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet et spill jeg fikk låne av en kamerat (project dark zero) og det funket helt fint så puttet jeg i nfs most wanted, så frøys bildet igjenn på samme plass som før, men når jeg skulle ned til kompissen min for og levere Project dark zero så tok jeg med meg nfs most wanted spillet mitt til han og testet det på hans xbox, det funket helt fint. Så noen som har en konklusjon om hva som kan ver galt med xboxen min ? btw: nfs most wanted er svensk versjon viss det har noe og si., :(

Endret av fredrikoz
Lenke til kommentar
Noen som har samme problemet som meg at xbox 360 en henger seg når du skal starte new game i nfs most wanted ? jeg håper at det bare er spillet som ikke funker men noen som kan svare meg på akkurat dette ? TRENGER HJELP !

har ikke prøvd med andre spill enda, men den henger seg ikke i vanelig meny og i xbox live.

Kan det lønne seg og opdatere operativsystemet på den ?

eller vil problemet løse seg med en chip ?

Takk for svar

5258589[/snapback]

Har spilt NFS most wanted i mange timer jeg og har ikke hatt det problemet. 360'n til en kompis låste etter en times tid med spillet PGR3.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Nå har jeg testet et spill jeg fikk låne av en kamerat (project dark zero)  og det funket helt fint så puttet jeg i nfs most wanted, så frøys bildet igjenn på samme plass som før, men når jeg skulle ned til kompissen min for og levere Project dark zero så tok jeg med meg nfs most wanted spillet mitt til han og testet det på hans xbox,  det funket helt fint. Så noen som har en konklusjon om hva som kan ver galt med xboxen min ?  btw: nfs most wanted er svensk versjon viss det har noe og si.,  :(

5263848[/snapback]

Fikk du til dette? Kan være save gamet som har blitt korrupt.

Lenke til kommentar
tenker du på den store boksen som er midt på strømkabelen ? skal den ha god kjøling , hvorfor   ?

5258980[/snapback]

Dette er det absolutt værste jeg noen gang har lest...

5782632[/snapback]

Haha,ja eg flirte GODT då eg leste den. Og til trådstarter,spillet du lånte heiter " Perfect Dark: Zero"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...