Contra Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har fått tak i en Xen 1510P skjerm, men finner ingen driver som fungerer. Har skjønt at den stammer fra noe som heter Xenontel.com, men ingen driver som fungerer der heller..... Noen som har noen forslag? Lei av 640 x 480..... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hvordan maskin kjører du??? OS? Og Skjermkort? Standarddriverene som følger med de fleste OS, skal klare mye mer enn det. Og forutsatt at du har et skjermkort, så skulle det ikke være noe problem å få til større oppløsning. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Her er driveren til skjermen din: http://xenontel.com/eng/customer3_sub.html...ml?no=42&page=1 Driveren til skjermen er egentlig ikke nødvendig, det eneste denne driveren gjør er å gi infomasjon om den optimale oppdateringsfrekvensen skjermen er beregnet for. En standardskjerm driver holder lenge. Det er skjemkortet og driverene til det som avgjør hvilken oppløsning og hvor mange farger du kan kjøre med. Så min anbefaling er å sjekke om du har installert riktig driver til skjermkortet og om denne fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Contra Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Har w2k, ny AMD - ny maskin. Problemet kommer når jeg har lagt inn driveren til skjermkortet - S3 Savage 2000, og starter maskina opp. Da låser maskina seg før innlogginga / passord.... Må slette driveren for å komme inn..... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Da hjelper det ingen verdens ting med monitordrivere. Du må ha driverene til skjermkortet for å få dette til. Last inn nyeste VIA 4in1 drivere og nyeste drivere til skjermkortet ditt (Pass på at de er til win2000). Og prøv igjen... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 18:58, jhbamse skrev:Her er driveren til skjermen din: Vi springer 'beina av oss' for å hjelpe hverandre - syns forumet tar seg kraftig opp ! - hvordan fikk du kloa i den driveren ?! ...eneste brukbare jeg kom opp med var: Company name : Mire-International GmbH Office : Felderg Strasse 59, 61440 Oberursel Germany Phone : 49 6171 507 995/6 / FAX : 49 6171 507 998 - men hvorfor er jeg skeptisk til et S3 Savage 2000 skjermkort på enhver PC ? ( jo, fordi jeg har hørt det er så mye tjafs med det ). [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-02 19:23 ] Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: - hvordan fikk du kloa i den driveren ?!...eneste brukbare jeg kom opp med var:Company name : Mire-International GmbHOffice : Felderg Strasse 59, 61440 Oberursel GermanyPhone : 49 6171 507 995/6 / FAX : 49 6171 507 998 Klikke på "Install Driver.zip" til høyre for "Add file" og driveren er din :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå