Fjodorgrim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hey folkens ! Lurer på hvilke av disse brikkene som vil egne seg for min PC.. Microstar 6580 845G chipset P4 Northwood 2,4 ghz http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...73-FDA00EBB20E3 Jeg har nå EN 512 meg Apacer DDR333 brikke pr dags dato, den kjører på 266.. Prøvde å sette i en tilsynelatende lik brikke fra PSDATA, da krasja pcen ved 3d og akselerert grafikk (feks det tok ca 5-10 sekunder inn i 3dmark før det ble heng og stopp..) Ga opp og returnerte brikka på angrefrist.. (Hvorfor skjedde dette forresten?) Håper å unngå samme problemet dersom jeg kjøper en av brikkene ovenfor.. Ideellt sett vil jeg ha både 1 gig og 512 meg I samtidig men i verste fall kan giggen stå alene.. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Samme hvilken minne brikke du velger. Problemet oppstår når du kjører den sammen med en annen brikke, spesielt blir det problemer hvis det er annen størrelse og type. Kjøp deg 1 stk gb og selg den gamle hvis du kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå