kiios Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 går det an å gjøre så dataen ikke går i dvalemodus når jeg låker igjen skjermen? Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Ja da. det er fult mulig, det eneste du trenger og gjøre er å gå til kontrollpanelet og lete etter strømalternativer når du har åpnet dette pannelet går du til avansert og der finner du en mulighet for hva som skal skje når du lukker. Endret 6. desember 2005 av Computerwolf Lenke til kommentar
kiios Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ja da. det er fult mulig, det eneste du trenger og gjøre er å gå til kontrollpanelet og lete etter strømalternativer når du har åpnet dette pannelet går du til avansert og der finner du en mulighet for hva som skal skje når du lukker. 5258370[/snapback] takk Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det var da en usedvanlig morsom emnetittel på tråden... låke stjermen uten at dataen går i dvalemodus? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Ja, la merke til deg jeg og. Trodde det var skriveleif for "låse" jeg EDIT: 200... Endret 6. desember 2005 av Missy TommeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå