Gå til innhold

Simpsons, Futurama og South Park

Anbefalte innlegg

har ikke sett south park siden filmen kom,

syns den var ganske morsom.

men simpsons/futurama ligger på et helt annet kvalitets nivå en southpark/family guy.

har alle futurama sesongene, og alle simpsons sesongene(som har kommet) sesong 7 kommer 30 feb etter hva jeg har hørt

5264169[/snapback]

Det er jo årevis siden south park filmen kom, og south park er jo MYE bedre nå enn på den tiden. Syns ikke south park før den filmen, eller filmen i seg selv, er noe å rope hurra for. Dermed kan du ikke uten videre si at simpsons/futurama har et høyere kvalitetsnivå enn south park.

5267921[/snapback]

Jeg sa for 6 mnd siden at South park lå langt under Simpsons, Family guy og Futurama, bare pga det problemet der, at jeg ikke hadde sett det nye. Men så startet jeg med det, og alt ble så mye bedre. South park rokker, og, de tar opp seriøste problemer på en helt useriøs måte, som gjør det herlig bra. Selv om jeg syns noe av det er veldig drøyt da. Mrs Garrison syns jeg var ett steg i feil retning bla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Family Guy slår samtlige serier ned i støvlene. Jeg mistenker de som ikke liker Peter Griffin for og ikke å skjønne hva som ligger til grunne for alle spøkene. :hmm:

5264201[/snapback]

Helt enig.

Simpsons og Futurama er jo morsomt på sin måte.

South Park er like bra som Family Guy.

Lenke til kommentar
Synes hverken Simpsons eller Futurama er særlig morsomme serier.

South Park har sine høydepunkter som f.eks når de tar opp aktuelle politiske tema.

Family Guy slår samtlige serier ned i støvlene. Jeg mistenker de som ikke liker Peter Griffin for og ikke å skjønne hva som ligger til grunne for alle spøkene. :hmm:

5264201[/snapback]

er enig der, men finner South Park bedre fordi humoren varer lengre, samt utvikler seg (litt iallefall) enn Family guy. Man blir litt lei av Peters idioti gang på gang på gang på gang.

Samme som Homer..det blir for dumt enkelte ganger, så gjentar det seg 30 sekunder senere.

Lenke til kommentar

Simpsons: sett et par morsome simpsons serier, men husker ikke navn.

South park: Lil' crime stoppers :)

Futurama: ser ikke på futurama..

Men, synes simpsons har blitt kjedelig i det siste rett og slett.. har sett litt på de nyeste episodene å dem er ikke noe spesiellt. Men american dad, south park og family guy rocker fremdeles. :)

Endret av geedoo
Lenke til kommentar

Har vel i grunn aldri sett en virkelig morsom Simpsons/Futurama (same dull non-fun) sammenlignet med Family Guy og South Park. Favoritten etter at Family Guy startet, er vel nettopp FG. Synes South Park har tapt seg litt de senere årene nettopp pga standarden FG har setti, men likevel skal det sies at de nyere episodene er et hav bedre enn de i den første sesongen/de to første.

Family Guy: Har vel egentlig ingen favoritt, da serien i hovedsak består av små "random flashbacks". Likevel må jeg si et par av de største latterkulene kom i den episoden hvor coockie-monster er med.

South Park: Scott Tenorman Must Die!

Simpsons: none (humor n/a)

Futurama: none (for utdatert (so 90's) og snill humor. )

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Jeg syns jeg leste noe om at Futurama kanskje skulle komme tilbake. Det er nå en god stund siden jeg leste det, så det kommer vel kanskje ikke til å skje. Men lurer på om noen her vet noe om det?

5260090[/snapback]

En film er planlagt, med mulighet for flere. Vet ikke om filmen har fått grønt lys hos FOX, men planen var at den skulle komme i 2007. Sjansene for at Futurama kommer tilbake er nok en del avhengige av om filmen(e) selger godt.

Favoritten i The Simpsons må være Springshield-episoden (er ikke sikker på navnet), eller "The Girl Who Slept To Little" (elns, sesong 17).

Futurama-favoritten er definitivt "Prof. Farnsworth Parabox".

5260317[/snapback]

Planen er at Matt skal over til Futurama-filmen(e) når han er ferdig med Simpsons, som har et par sesonger igjen før de slutter. Hvis jeg husker rett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...