Nemesis86 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Simpsons, Futurama og South Park er tre serier jeg ELSKER Har min favoritt episode i hver av seriene.. Simpsons: The Incredible Hulk Homer Denne episoden er bare hysterisk. Det er her Bart kommer opp med karakteren "Angry Dad" Vil ikke ødelegge for dem som ikke har sett episoden, men det er min favoritt i allefall. Futurama: The Sting og Love and Rocket Kan ikke velge mellom disse to, begge reflekterer forholdet mellom Fry og Leela. 2 Vakkre episoder. South Park: Simpsons Already Did It Denne episoden har jeg sett MANGE ganger nå. Stakkars Cartman som drømmer om "seapeople" men får ikke helt som forventet Hva er deres favoritter? Og hva synes dere om disse episodene? Endret 6. desember 2005 av Nemesis86 Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Simpsons: The Incredible Hulk HomerDenne episoden er bare hysterisk. Det er her Bart kommer opp med karakteren "Angry Dad" Vil ikke ødelegge for dem som ikke har sett episoden, men det er min favoritt i allefall. 5258317[/snapback] Oooh, den er en god en, kommer uansett langt opp på lista over mine favoritter. "Piano Lady!" *bang* "Do'h!"Eller kan jeg jo nevne "Who shot Mr. Burns" episodene. Syns det er tøft når gutta bak satser på utypiske episoder, og denne er jo en dobbel! Den er godt byggd opp og har flere spenningsmomenter, og beviser at produksjonsteamet og Simpsons selv klarer annet enn kun ren komedie. Ellers liker jeg alle "hvordan blir fremtiden for medlemmene i Simpsons familien" episodene. OG Springfields Stories (noe sånnt). Den episoden som har mange små historier med mange figurer, blant annet en Pulp Fiction parodi med Wiggum Futurama: The Sting og Love and RocketKan ikke velge mellom disse to, begge reflekterer forholdet mellom Fry og Leela. 2 Vakkre episoder. 5258317[/snapback] Ugh sånnt kliss Eeeelsker Futurama. Kan vanskelig velge en favoritt. Jurassic Bark, Bendin' In The Wind, Rosswell that ends well, Amazon woman in the mood, ... the list goeth on. Amazon Woman in the Mood er vært å merke seg hvis en har tilgang til DVD med kommentar spor. Da får du en meget god Shatner imitasjon fra Matt Groening selv. South Park: Simpsons Already Did ItDenne episoden har jeg sett MANGE ganger nå. Stakkars Cartman som drømmer om "seapeople" men får ikke helt som forventet 5258317[/snapback] Desverre aldri klart å følge South Park, det er en god serie.Men jeg husker jeg lo så jeg datt av stolen av en episode der Cartman blir passet på av Shelly og katta til Cartman er i brunst. Hillarious! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Har sluttet å se på Simpsons av en eller annen ukjent grunn, begynner å bli en god stund siden jeg så en episode av Simpsons så der kan jeg ikke si så mye. Futurama har jeg veldig lyst til å se, men har ikke fått tak i noen episoder enda. Så på det da tv2 sendte det, men det begynner å bli noen år siden. South Park følger jeg med på og det er den beste serien blant de jeg har nevnt(ifølge meg). Favorittepisoden må være Good Times With Weapons, sesong 8 episode 1. Lo så godt av den episoden at jeg hadde vondt i magen etterpå. Den episoden som trådstarter nevner er også en meget god episode som jeg lo godt av, men det er bedre episoder enn den spør du meg. Kan være at jeg skriver navnet på denne episoden litt feil, men den anbefaler jeg på det varmeste: The Return of The Lord of The Rings. Endret 6. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Simpsons er vel eneste av de seriene jeg ser på, så beste episoden der synes jeg er når Homer er i New York :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Absolutt enig i at disse seriene er bra, men føler at Family Guy mangler. Det eier det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 :!: Cartman, vår lille ekspert på "sp..." i Simpsons already did it. Jeg lo og lo når han fortalte hvordan han fikk tak i "varen" fra en kar. :!: Beste episode til south park så langt Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 The simpsons er kul. Men Futurama er mye bedre. Har alle sesongene.:-) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Alle de seriene er kule, jeg bare digger dum humor hehe. Jeg syns jeg leste noe om at Futurama kanskje skulle komme tilbake. Det er nå en god stund siden jeg leste det, så det kommer vel kanskje ikke til å skje. Men lurer på om noen her vet noe om det? For dere som liker å se på tegneserier så kan jeg anbefalle Family Guy, American Dad og The Boondocks. The Boondocks er nå mer rettet mot spesielle folk kanskje siden det er en litt mer "neger tegneserie" for å gi det noe navn hehe. Funker bra for folk som digger rap musikk i hvert fall. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg syns jeg leste noe om at Futurama kanskje skulle komme tilbake. Det er nå en god stund siden jeg leste det, så det kommer vel kanskje ikke til å skje. Men lurer på om noen her vet noe om det? 5260090[/snapback] En film er planlagt, med mulighet for flere. Vet ikke om filmen har fått grønt lys hos FOX, men planen var at den skulle komme i 2007. Sjansene for at Futurama kommer tilbake er nok en del avhengige av om filmen(e) selger godt. Favoritten i The Simpsons må være Springshield-episoden (er ikke sikker på navnet), eller "The Girl Who Slept To Little" (elns, sesong 17). Futurama-favoritten er definitivt "Prof. Farnsworth Parabox". South Park er jeg ikke særlig begeistret for lengre, har heller aldri satt meg skikkelig inn i serien, så noen favoritt: Neppe! Endret 6. desember 2005 av DevN Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Simpsons er konge en av mine favorittsitater. Agent: Ok mr. Simpson. Lets try one more time. When i say "hello Mr. Thompson", and stepps on you foot, you just nod. ok? Homer: ok Agent: Hello mr. Thompson <Homer snur seg mot agenten som sitter ved siden av> Homer: I think he is talking to you. :!: Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heter ikke Simpsons episoden du snakker om, hvor Bart tegner Homer som Angry dad, I am furious yellow? som i her.. Men syns det nesten er umulig å velge en episode som er best når det er laget over 350 og 300 av dem er over 8\10 på ranking. Noen jeg kan trekke opp fra simpsons er: 17 - 2 Cars in Every Garage, 3 Eyes on Every Fish: 3 eyed fish episode 162 - El Viaje Misterioso de Nuestro Homer: Chilli cookoff 257 - HOMR: Homer får fjernet en fargestift fra hjernen. 285 - Weekend at Burnsie's Og noen av de helt ferske. Samt at jeg liker de episodene hvor en har 3 historier fra gamledager. Tales from the public domain og Margical history tour. Futurama er også en hard nøtt. Men de beste er fra sesong 1 og 5(tv sesong). The series has landed, a fishfull of dollars, a big piece of garbage, obsoletely fabulous og så klart the devil's hand are idle playthings. Southpark er valget helt klart fra siste sesong, men jeg står imellom tre stk. Trapped i the closet, two days before the day after tomorrow og best friends forever(with the golden PSP). Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Homer: Hello operator, whats the number to 911? :!: Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Simpsons: The Incredible Hulk Homer hvilken sesong / episode er det? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Simpsons har jeg sluttet å se, da de siste sesongene er flau. Futurama er lenge siden jeg har sett, men jeg digget det i sin tid. South Park er rett og slett genialt. Noen bra South Park episoder: Sesong 3: Sexual Harassment Panda Sesong 5: Butters' Very Own Episode Sesong 6: Asspen The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers The Biggest Douche in the Universe (genial slutt på episoden hehe) Sesong 7: Christian Rock Hard (Cartman starter kristen-rock band. hysterisk morsomt!) Sesong 8: The Jeffersons (Michael Jackson episoden. moro moro!) Woodland Critter Christmas Sesong 9: The Death of Eric Cartman Two Days Before the Day After Tomorrow Ginger Kids Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Epsiode liste her Jeg elsker the Simpsons, genial humor :!: Noen av epsidoene jeg synes er best: - Homer the hertic - Lisas first word ynldigs sesongen min er forøvring nummer 4. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) ...pouble-dost... Endret 7. desember 2005 av Toa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 har ikke sett south park siden filmen kom, syns den var ganske morsom. men simpsons/futurama ligger på et helt annet kvalitets nivå en southpark/family guy. har alle futurama sesongene, og alle simpsons sesongene(som har kommet) sesong 7 kommer 30 feb etter hva jeg har hørt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Synes hverken Simpsons eller Futurama er særlig morsomme serier. South Park har sine høydepunkter som f.eks når de tar opp aktuelle politiske tema. Family Guy slår samtlige serier ned i støvlene. Jeg mistenker de som ikke liker Peter Griffin for og ikke å skjønne hva som ligger til grunne for alle spøkene. Endret 7. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Simpsons: The Incredible Hulk Homer hvilken sesong / episode er det? 5263236[/snapback] prøvde å svare på det litt over, men kommer ikke helt tydelig frem. TV.com er en fin side å se på hvis en vil ha informasjon om diverse tv-serier. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 har ikke sett south park siden filmen kom, syns den var ganske morsom. men simpsons/futurama ligger på et helt annet kvalitets nivå en southpark/family guy. har alle futurama sesongene, og alle simpsons sesongene(som har kommet) sesong 7 kommer 30 feb etter hva jeg har hørt 5264169[/snapback] Det er jo årevis siden south park filmen kom, og south park er jo MYE bedre nå enn på den tiden. Syns ikke south park før den filmen, eller filmen i seg selv, er noe å rope hurra for. Dermed kan du ikke uten videre si at simpsons/futurama har et høyere kvalitetsnivå enn south park. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå