happy camper Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 En jeg kjenner som var på lan for et års tid siden sa: Begynt å bli lite plass på pc'n nå (Han hadde med bestemora sin IBM) så jeg tenkte å laste ned non gigabyte!" Så, i halvsøvne mumler jeg: Skriver du ut et skjermkort til meg i samme slengen? HAHAHAHAHAHANOOOOOB Husker det ikke selv, men folk har fortalt det etterpå (Har bestemora hans i K&H på skolen ) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 En jeg kjenner som var på lan for et års tid siden sa:Begynt å bli lite plass på pc'n nå (Han hadde med bestemora sin IBM) så jeg tenkte å laste ned non gigabyte!" Så, i halvsøvne mumler jeg: Skriver du ut et skjermkort til meg i samme slengen? HAHAHAHAHAHANOOOOOB Husker det ikke selv, men folk har fortalt det etterpå (Har bestemora hans i K&H på skolen ) 5258257[/snapback] HaHa :!: Hørte om noe av det samme som skjedde en kamerat av meg. Han hadde vært på LAN, noen spurte om han sov... Så svarte han:"Nei, sover du??"!! :!: Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gullkorn skal kun komme fra dette forumet. Rapportert Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gullkorn skal kun komme fra dette forumet. Rapportert 5258573[/snapback] .. og stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg