Gå til innhold

Problemer med å avinstalere Norton! *LØST* (takk)

Anbefalte innlegg

Hei, har problemer... Hadde kontakt med en data-ekspert for en stund siden og ble frarådet Norton til fordel for "Panda-software" (Husker ikke navnet, men det var noe sånt!)

Så jeg kjøpte en lisens, key whatever til det progrmmet og lastet den ned, fikk beskjed om at jeg skulle få nummeret i posten! Nå som jeg har fått lisens'en tenkte jeg å prøve det nye programmet, men får bare beskjedom å avinstalere norton først... Det får jeg ikke til! :dontgetit:

Hjelp!

Mvh Erling

Endret av happy camper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har problemer... Hadde kontakt med en data-ekspert for en stund siden og ble frarådet Norton til fordel for "Panda-software" (Husker ikke navnet, men det var noe sånt!)

Så jeg kjøpte en lisens, key whatever til det progrmmet og lastet den ned, fikk beskjed om at jeg skulle få nummeret i posten! Nå som jeg har fått lisens'en tenkte jeg å prøve det nye programmet, men får bare beskjedom å avinstalere norton først... Det får jeg ikke til! :dontgetit:

Hjelp!

Mvh Erling

5258211[/snapback]

Gå på start -> control panel -> add/remove programs -> norton :thumbup:

Lenke til kommentar

Hjelp!

Mvh Erling

5258211[/snapback]

Gå på start -> control panel -> add/remove programs -> norton :thumbup:

5258214[/snapback]

Så elendig i data er jeg ikke! :p Har prøvd men den vil ikke... samme når jeg skulle oppgradere fra 04 til 05 versjonen så på den stasjonære har jeg snart vært uten virusprog i et halvt år :innocent:

Lenke til kommentar
Denne kan du prøve.

5258216[/snapback]

HEISANN :D supert og takk :) Burde ha sjekket grundiger :blush:

Men tusen tak :D

MVH Erling :thumbup:

5258222[/snapback]

Bare hyggelig. Det med avinstallering er et velkjent problem med Symantec produkter. Det var grunnen til at jeg kjente til det. Har selv gått over til Zonealarm, og er meget fornøyd med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...