Diabo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Jeg har veldig lyst til å lage et kabinett som er dedikert til tolkiens geniale triologi! Og så lurte jeg på om folk hadde noen ideer til hva jeg kunne gjøre, har tenkt å bruke rammen fra et midi-tower. Kabinettet er av typen PLUS Case Qubic, Sort Midi tower. Tenkte kanskje å forme den som The Black Gate of Mordor, men lurte på om noen andre hadde noen forslag som de ville dele med meg. Dimensjoner (BxDxH) 20.5 cm x 48.2 cm x 43.8 cm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vel.. det handler jo om en ring da, så prøv å bruk de sentrale faktorene i filmen/konseptet og drodle litt for deg selv om hvordan du kan bruke de på kabinettet! Kan bli tøft forresten, har ikke sett noen ordentlige LOTR-modder.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Rundt vifta foran (hvis du skal ha der) eller et annet sted, kan du lage en ring;D Hadde blitt tøft? veit ikke hvordan den skal være men;p Er vel ikke så mange som har "laget" et LOTR kabinett nei : ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg tror det kan bli et spennede prosjekt, men jeg har da et par ideer Lord of the rings skriften må jo være med en av plassene, kanskje gjøre noe vulkan aktig med vannkjølingen (hvis dette er med) Få med viktige faktorer i filmen kanksje, hadde vært fett hvertfall, men har du laget noe skisser? Knaksje lage et par skisser av dine ideer så vi får se Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Signatur i LOTR-font! Lenke til kommentar
Diabo Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 hehe, takk for forslag. har ikke helt bestemt meg enda. tenkte å prøve å få fronten til å ligne på Orthanc, men veit ikke åssen materiell jeg kan bruke til det? noen forslag? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bra ide, men som en rig runt vifte kan du bruke gullist fra microplex. Lykke til! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.thebestcasescenario.com/ Den siden kan hjelpe deg mye vil jeg tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå