migestian Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei... jeg har kjøpt meg fifa 06 til 360, men får ikke prøvd det før om en uke, meg og xboxen min befinner seg ikke på samme sted. Jeg har hørt noe snakk om at det er ræva og ikke er det samme som til andre kosoller pga. Det der road to worldcup greine. Er det noen som har kjøpt det eller som vet hvor jeg kan finne en omtale om det? Her på gamer fant jeg bare omtale til regular fifa 06 mvh stian Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan ikke si mye siden det er utsolgt og jeg får det om 1-2 uker men kan godt si mer da Lenke til kommentar
migestian Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Kan ikke si mye siden det er utsolgt og jeg får det om 1-2 uker men kan godt si mer da 5258001[/snapback] Det du prøver å si er at du IKKE har det, ennå? Jaja... jeg har i allefall hørt at 360 versjonen er ræva. Kjipt med tanke på at jeg har kjøpt det Jaja, vi får se. Kanskje jeg får kjøpte meg pgr i tillegg Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hehe, jeg har lest at den har fått dårlige karakterer flere steder men den har fått bra andre steder. Jeg har testet fifa 06 og grafikken er iallfall rimlig fet selv om det er på min dårlige pc. Synes vanlige fifa kunnet kommet isteden men det får gå edit: Nei har ikke fått den. Har fått rest på fifa, trådløs kontroll og xbox live. Endret 6. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
migestian Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, jeg har lest at den har fått dårlige karakterer flere steder men den har fått bra andre steder. Jeg har testet fifa 06 og grafikken er iallfall rimlig fet selv om det er på min dårlige pc. Synes vanlige fifa kunnet kommet isteden men det får gå edit: Nei har ikke fått den. Har fått rest på fifa, trådløs kontroll og xbox live. 5258008[/snapback] Oki... gleder meg til å prøve håper det blir lol Når er det ny "forsyning" med xbox spill kommer til norge? i tilfelle det suger? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei... jeg har kjøpt meg fifa 06 til 360, men får ikke prøvd det før om en uke,meg og xboxen min befinner seg ikke på samme sted. Jeg har hørt noe snakk om at det er ræva og ikke er det samme som til andre kosoller pga. Det der road to worldcup greine. Er det noen som har kjøpt det eller som vet hvor jeg kan finne en omtale om det? Her på gamer fant jeg bare omtale til regular fifa 06 mvh stian 5257978[/snapback] SØPLESPILL. Eurogamer review - 2/10. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61919 Endret 6. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei... jeg har kjøpt meg fifa 06 til 360, men får ikke prøvd det før om en uke,meg og xboxen min befinner seg ikke på samme sted. Jeg har hørt noe snakk om at det er ræva og ikke er det samme som til andre kosoller pga. Det der road to worldcup greine. Er det noen som har kjøpt det eller som vet hvor jeg kan finne en omtale om det? Her på gamer fant jeg bare omtale til regular fifa 06 mvh stian 5257978[/snapback] Jeg har hatt det siden release, og har spilt det en del sammen med venner. Grafikken er veldig bra, og resten er som FIFA 06... Savner en del elementer fra FIFA05 uten at jeg klarer å sette fingern på det. På en eller annen måte var det mer underholdene... Men hvis du ikke bryr deg nevneverdig mye om klubblag o.l. er dette det beste fotballspillet til 360... (det er uten at jeg har prøvd PES05) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Håper det kommer en demo av den snart. Har lyst på spillet men er litt i tvil. Usikker på om jeg klarer å vente til PES kommer. Noen som har prøvd PES5 (xbox) på 360. Fungerer det? Lenke til kommentar
quad Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gamespot: http://www.gamespot.com/xbox360/sports/fifa2006/review.html 6/10. Ikke så verst, eller hva? Det er nok et helt greit spill, men ikke slik som forventningene hadde bygd seg opp til. Alle ventet fullstendig revolusjon, men det vi fikk servert var et spill med litt bedre grafikk. Men så har de ikke enda kunnet tatt ut noe av potensialet i X360 enda. Du ser jo stor forskjell på grafikken på det første fifa spillet til xbox og det siste, 06. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 fifa demo ligger på marked place nå Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Takk *Sette på xbox live download* Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Her er forøvrig anmeldelsen på Gamer.no: http://gamer.no/omtale/xbox_360/fifa_06:_r...world_cup/21688 Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Gamespot: http://www.gamespot.com/xbox360/sports/fifa2006/review.html 6/10. Ikke så verst, eller hva? Det er nok et helt greit spill, men ikke slik som forventningene hadde bygd seg opp til. Alle ventet fullstendig revolusjon, men det vi fikk servert var et spill med litt bedre grafikk. Men så har de ikke enda kunnet tatt ut noe av potensialet i X360 enda. Du ser jo stor forskjell på grafikken på det første fifa spillet til xbox og det siste, 06. 5258688[/snapback] 6/10 er ikke verst, men det er den dårligste karakteren som er gitt til et 360 spill på gamespot! bare så dere er klar over det! Lenke til kommentar
migestian Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Gamespot: http://www.gamespot.com/xbox360/sports/fifa2006/review.html 6/10. Ikke så verst, eller hva? Det er nok et helt greit spill, men ikke slik som forventningene hadde bygd seg opp til. Alle ventet fullstendig revolusjon, men det vi fikk servert var et spill med litt bedre grafikk. Men så har de ikke enda kunnet tatt ut noe av potensialet i X360 enda. Du ser jo stor forskjell på grafikken på det første fifa spillet til xbox og det siste, 06. 5258688[/snapback] 6/10 er ikke verst, men det er den dårligste karakteren som er gitt til et 360 spill på gamespot! bare så dere er klar over det! 5277060[/snapback] Prøvde fifa 06 world to ...... i dag. Det var underholdene, men jeg savner LSK og for den saks skyld alle klubblag osv. Skuffende er at det til tider hakker, når man ser hele stadioen med alle spillerne, spesielt ved replays av mål og sjanser. Det er skuffende! Men fotballen er mye mer underholdene og livaktig en fifa 05 til xbox. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bestilte heller COD 2 til boxen min men jeg skal kjøpe ddet og madden men jeg er iaff sjeleglad LSK ikke er med Kommer jo noe med klubblag snart sikkert og da skal jeg være norges beste lag. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bestilte heller COD 2 til boxen min men jeg skal kjøpe ddet og madden men jeg er iaff sjeleglad LSK ikke er med Kommer jo noe med klubblag snart sikkert og da skal jeg være norges beste lag. 5295082[/snapback] Har kun fått spilt to kamper i FIFA 06 RTWC, så har ikke helt fått gjort meg opp en mening om spillet. Det første jeg kan si er at kommentatorene virker litt bedre. Grafikken er jo selvfølgelig mye bedre. Fysikken er også oppgradert noen hakk. En litt irriterende ting er at det har en tendens til å hakke litt på repriser i en spesiell kameravinkel...litt snodig det der. Skal komme tilbake med en litt mer fyldig rapport når jeg har fått spilt litt mer. Har nå sittet døgnet rundt hele denne uken og kodet i assembly, samtidig som jeg har skrevet en artikkel om maskinarkitekturen til 360 og PS3. Føler at jeg har en stor mangel på søvn, og det skal sannelig bli godt med juleferie i morgen Nå er det under 10 timer igjen til mitt prosjekt skal leveres, og vi er på oppløpssiden. I morgen kveld blir det FIFA-kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå