bas Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Er i det store og hele fornøyd så langt med 360 maskinen min, men en ting som irriterer meg grenseløst er at bortimot hver gang jeg spiller PGR live og går til dashboard for å chatte eller lese meldinger eller whatever så fryser den forbanna maskina og må startes på nytt, den reagerer ikke på noe annet, dashboardet bare står der. Det skjer også med 3 andre kamerater av meg, helt på samme måte og samme spill. Kan dette ha noe med spillet og gjøre eller er det maskinen sin feil tro?Hvis det er sistnevnte er det rett og slett ræva synes jeg.Skjer sikkert 3-4 ganger i løpet av et par timer med spilling. Endret 5. desember 2005 av bas Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er i det store og hele fornøyd så langt med 360 maskinen min, men en ting som irriterer meg grenseløst er at bortimot hver gang jeg spiller PGR live og går til dashboard for å chatte eller lese meldinger eller whatever så fryser den forbanna maskina og må startes på nytt, den reagerer ikke på noe annet, dashboardet bare står der. Det skjer også med 3 andre kamerater av meg, helt på samme måte og samme spill. Kan dette ha noe med spillet og gjøre eller er det maskinen sin feil tro?Hvis det er sistnevnte er det rett og slett ræva synes jeg.Skjer sikkert 3-4 ganger i løpet av et par timer med spilling. 5257914[/snapback] så ikke gå til dashboard når du spiller akkurat det spillet da? har lest på andre forum med samme problem... er vel ikke mye annet å gjøre med problemet for øyeblikket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Du er ikke bak en mystisk brannmur som blokker enkelte av Live sine pakker vel? Jeg har spilt grusomt mye siden Fredag, og har bare opplevd at maskinen hang en gang, men det var engangstilfelle. Jeg stod på Friendslista, og idèt en av de jeg hadde sendt friendsrequest til authorizet meg, frøs den. Ingen biggie, ettersom det ikke har skjedd etterpå. Har spilt PGR3 for det aller meste, og kjørt både på Live og prata samt send meldinger til folk på Friendslista mi uten noen problemer. Tror jeg ville begynnt å rota litt rundt her, det ligger utrolig mye her nå: http://www.xbox.com/en-US/support/, ta også å sjekk ut Connect to Xbox Live - Web Connectivity Wizard. Endret 5. desember 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) så ikke gå til dashboard når du spiller akkurat det spillet da? Hva er det for et svar, jeg skjønner da såpass!!?? Jeg konkluderer ikke med at en slik bug sannsynligvis vil være gjeldende for all tid etter ett forsøk og lar det være med det, man tester da ut litt forskjellig.Selvfølgelig kunne jeg latt være å gå til dashboard under spilling, men jeg aksepterer ikke uten videre at dette er noe man må leve med. Saken er at man skal vel ikke måtte ha slike restriksjoner på en maskin i denne prisklassen.Hvis man ikke skal kunne sende invites, ta en privat chat eller lignende under spillets gang, hvorfor har de da prøvd å implementere slike funksjoner i boksen? Spørsmålet var om noen andre hadde vært borti dette med andre spille enn PGR eller om det rett og slett er maskinen som sannsynligvis ikke fikser det. Du er ikke bak en mystisk brannmur som blokker enkelte av Live sine pakker vel? Tror ikke det, det har som sagt skjedd hos flere kamerater, akkurat det samme, og alle på forskjellige nettverk. Endret 5. desember 2005 av bas Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Om jeg er på Xbox Live og er i bildet hvor vi velger biler og venter på å bli klare. Om jeg da vil se på et gamercard til en spiller så kommer jeg meg ikke ut av det bildet og må restarte. Dette skjer kun med PGR3, så det er med 99% sikkerthet en feil med spillet. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Opplever det samme i PGR3, men da når spillet driver å loader, og da er det kanskje ikke så lurt å gå ut til dashboard... Men det er uavhengig om det er live eller offline. Uansett, greit å vite at det sannsynligvis er knyttet til spillet, hadde egentlig slått meg til ro med at d var slik. Kan jo bli rettet med en patch og. PGR3 er uansett kult! Må bare få den rgb kabelen snart, tydeligvis leveringsproblemer. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Om jeg er på Xbox Live og er i bildet hvor vi velger biler og venter på å bli klare. Om jeg da vil se på et gamercard til en spiller så kommer jeg meg ikke ut av det bildet og må restarte. Dette skjer kun med PGR3, så det er med 99% sikkerthet en feil med spillet. 5259103[/snapback] Har AKURATT samme problemet, utrolig frustrerende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Om jeg er på Xbox Live og er i bildet hvor vi velger biler og venter på å bli klare. Om jeg da vil se på et gamercard til en spiller så kommer jeg meg ikke ut av det bildet og må restarte. Dette skjer kun med PGR3, så det er med 99% sikkerthet en feil med spillet. 5259103[/snapback] Har AKURATT samme problemet, utrolig frustrerende! 5259486[/snapback] Det er et kjent problem, håper det blir fikset i en patch eller noe sånt. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Om jeg er på Xbox Live og er i bildet hvor vi velger biler og venter på å bli klare. Om jeg da vil se på et gamercard til en spiller så kommer jeg meg ikke ut av det bildet og må restarte. Dette skjer kun med PGR3, så det er med 99% sikkerthet en feil med spillet. 5259103[/snapback] Jepp, det samme skjer med meg, ganske så ofte. Irriterende! En ting til i PGR3 jeg er litt stusset over - menyene "lagger" ganske ofte, i forhold til at det ikke går smooth fra en meny til den andre.. Har noen andre det? Endret 6. desember 2005 av MattMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå