Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

STOR NYHET!

 

El_kapino har blitt drept!

Han hadde nylig blitt don, som er den høyeste ranken. Han må ha jobbet livet av seg for å oppnå den ranken, og så ble han drept. :cry: Med el_kapino  var det bare to don'er i spillet, og jeg mistenker at det er den andre don'en som gjorde det.

5335096[/snapback]

 

Eh? Tror du mafiagutt drepte han? NEPPE!

5335107[/snapback]

Hvem da har så mange kuler og så godt utstyr til å drepe en don med full beskyttelse?

5335130[/snapback]

 

Spleiselag og en F16 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, til dere med plantasjer, for at det skal bli noe god inntekt, så bør man ha to mann på hva kvadratmeter. Lager du en ubalanse i dette systemet, så får du selv se hvor mye produksjonen blir redusert.

 

Det er iallefall mye mer å tjene på:

 

1000mann og 500m2

enn

1001mann og 500m2

 

 

Kanskje noen sitter med bedre kombinasjoner enn det jeg har fått vite om?

Lenke til kommentar
Vel, til dere med plantasjer, for at det skal bli noe god inntekt, så bør man ha to mann på hva kvadratmeter. Lager du en ubalanse i dette systemet, så får du selv se hvor mye produksjonen blir redusert.

 

Det er iallefall mye mer å tjene på:

 

1000mann og 500m2

enn

1001mann og 500m2

 

 

Kanskje noen sitter med bedre kombinasjoner enn det jeg har fått vite om?

5338323[/snapback]

 

Ah.. takk :D gikk opp betydlig når jeg gjorde det jah!!

Lenke til kommentar
vil noen drepe en som heter don nelson? (men ikke si hvorfor du gjorde det?) Tror han er bråkmaker eller no...

5339159[/snapback]

 

Hva har han gjort?

5339360[/snapback]

 

han har trua meg for penger. sier til meg at jeg blir drept hvis jeg ikke sender han penger. :cry::tease:

 

Skal ta han selv jeg, må bare gjøre 2-3 oppdrag først :p og få litt kuler. Han er lavere rank meg, men han har kjøpt poeng og solgt dem, slik at han kan legge meg på hitlista.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...