Stig Jøran Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, finns det fortsatt folk man kan angripe og få penger for det? angrep før en som het "pkiller" fikk 4 mill hver gang. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 hvilket måte er den raskeste å tjene penger på når jeg har 7000 kroner? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 ingen som vil bli attacka? (ps: skal ha 4mill ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Du kan gjerne få angripe meg, men jeg håper du har mer enn 15 level 3-gangstere i angrep Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 hehe... tror ikke det du Lenke til kommentar
detoour Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer! Du har blitt Assassin! Det var på tide Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 noen som gidder å sende meg 26mill og 10000kroner? skal bare lage en film, så skal dere få penga tilbake. har jo faen meg bare 500,000kr. Kan ikke i dag, så spør igjen i morgen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvordan gjør man sofaoppdraget? kjøpte noen sofaer, men vet ikke hvor de ble av.. 5574439[/snapback] Du må være i Stockholm, så går du inn på The Underground, kjøper så mange sofaer du kan også må du fly til London, gå på The Underground der og selge de også gjøre det til du har frakta 100 stykker. 5574455[/snapback] bah.. men hvor er de sofaene jeg kjøpte i oslo da? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Vegrad, se å få fikset noen flere kroner, fikk ~191kr nå den andre gangen jeg har angrepet Får vel høyere rank av det, så jeg tjener vel litt på det likevel. Ble Gangster i dag, forresten. Hele klassetrinnet har tent på spillet etter at jeg logget inn en gang på skolen, nå spiller "alle". Endret 8. februar 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
detoour Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Prøv å kjøp en mer gangster, for jeg har endel mer enn 191kr på hånda Endret 8. februar 2006 av vegrad Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hm, kanskje fordi jeg er i "økonomi-modus" for tiden, med et stk. Level 1, uten våpen Har fått noen flere penger nå, har "hele" 8 mill. Da skal jeg ihvertfall passe på å angripe deg endel Endret 8. februar 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 hvor mye gir folk her for 1 helsinki merce? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 hvor mye gir folk her for 1 helsinki merce? 5575633[/snapback] Lurte på det samme, fikk utrolig nok 2 på rad i kveld Er lutfattig så jeg har ikke råd til å reise til f.eks Stockholm for å sjekke priser. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Holder på med "From Russia with love" nå. Dette kommer til å ta en evighet Er hjemme fra skolen, (er forkjølet, og har ørebetennelse )så jeg har god tid å spille hjemme i allefall Tjener jeg mer på å selge Mercedes SL500 fra Helsinki på "Selg Bruktbil" enn oppdraget, eller? Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Holder på med "From Russia with love" nå. Dette kommer til å ta en evighet Er hjemme fra skolen, (er forkjølet, og har ørebetennelse )så jeg har god tid å spille hjemme i allefall Tjener jeg mer på å selge Mercedes SL500 fra Helsinki på "Selg Bruktbil" enn oppdraget, eller? 5576409[/snapback] hehe, jeg er også hjemme fra skolen... har kysse syken så må ta det med ro hehe.. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Sinnsykt mange penger folk har! Fatter ikke hvordan det er mulig å ha skaffet seg over 1 000 000 000 allerede! Så det på hitlist Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Sinnsykt mange penger folk har!Fatter ikke hvordan det er mulig å ha skaffet seg over 1 000 000 000 allerede! Så det på hitlist 5577962[/snapback] Har hørt rykter om at folk har beholdt firmapengene sine. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Noen som vet hvorfor forumet på nm ikke er oppe? Forumet er tross alt viktig for spillet mener jeg Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Kan det tenkes at noen vil bli med på OC i London? Send meg en PM, så blir det nok ordnet i morgen, siden jeg er opptatt senere i kveld Edit: Blir vel heller i Helsinki, er vel gjerne der folk er, og jeg kommer meg dit i morgen. Mest for rankens skyld. Og ja, det er surt at forumet er nede, dermed forsvinner muligheten til å bruke CdG til å tjene 4 mill. pr. gang. Vegrad har ikke så mye penger, men litt rank, det blir det da Endret 9. februar 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg