medlem-68510 Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg er irritert. Nordic har resetet.. Jeg mistet mange titalls mill... ÆSH Lenke til kommentar
A11i Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 hvis noen skal slutte fra NM, ber jeg deg om å kontakte meg, PM meg her på forumet, eller gi et nick som jeg kan kontakte, slik at pengene du har på kontoen ikke går til spille.. er 4 stykker som er lut fattige, som gjerne vil spre litt glede.. Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis noen vil, kan de få en gangsterprofil av meg, det eneste jeg har nå er 5000 skudd, glock og pitbull, ta kontakt 5562554[/snapback] JEG VIL HA DEN PLIIIIIIIIS! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis noen vil sende penger så heter jeg huggy på spillet. Takk på forhånd Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Vær så snill og dropp tiggingen her. Stort sett alle har lite penger enda... Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Vær så snill og dropp tiggingen her.Stort sett alle har lite penger enda... 5572976[/snapback] takk! bare folk som tigger nå hehe! kanskje ikke jeg som er den rette til å si det men men uansett dere... jeg lurte på om noen vet hvordan man får farge på skriften, i nordic mafia profilen sin.. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 folk driter penger, vet ikke hvordan de har fått det til.. folk ber max om å bli angrepet på CdG, og har penger til det.. så ikke si at folk er fattige.. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis noen vil, kan de få en gangsterprofil av meg, det eneste jeg har nå er 5000 skudd, glock og pitbull, ta kontakt 5562554[/snapback] JEG VIL HA DEN PLIIIIIIIIS! 5571816[/snapback] Jeg har desverre gitt den vekk Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 folk driter penger, vet ikke hvordan de har fått det til.. folk ber max om å bli angrepet på CdG, og har penger til det.. så ikke si at folk er fattige.. 5573045[/snapback] å når folk har penger til å betale 35 mill for å poste på hitlist at de vil bli angrepeet på cdg så trur jeg det er endel penger i omsetning ja Lenke til kommentar
A11i Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 ser også en dude som betaler 200 mill for å drepe en bråkmaker som er en "svindler".. så datating, du har nok feil.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 De cheater sikkert, det MÅ de gjøre ass... Det er UMULIG å ha kunne skaffet seg 200mill til nå ass.... Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 .. startet for noen dager siden. Skaffa meg ca 50 mill før det ble restart Men nå går det rett ned med min økonomi nå er 100.000 kr plutselig mange penger for meg -jaja, får vel sakte men sikkert penger igjen. Håper forumet på nm åpner snart De som har over 200 millioner nå har sikkert vært heldig på blckjack eller noe Rank: Gangster Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 De cheater sikkert, det MÅ de gjøre ass... Det er UMULIG å ha kunne skaffet seg 200mill til nå ass.... 5573795[/snapback] folk som betaler poeng med mobilen vettu som ikke gjør annet enn å bruke pengene på nm... men 200 mill er ikke det meste som har vært på hitlista for en person..! i går var det en som lå der med en "belønning" til 2 mrd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Vel, tenk dere at en person hadde 5 kontoer før restart. Alle brukte han cheat til å "levle" opp til Don. Etter restarten er de alle hitmen. Så kjørte han russisk rulett med alle. Si at han prøvde to ganger på alle 5, og greide det. Det er 50 mill kjapt. Noen investeringer og litt blackjack så er du kjapt oppe i 200 mill. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Finnes det en bug i blackjack, eller et triks som gjør at man garantert tjener på det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Ikke som jeg vet, men det hadde ikke forundret meg. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Skulle ønske det var en "fasit" på hvilke kort det kommer på blackjack, slik at man kunne forutse om man vinner eller ikke Har prøvd å se på "vis kilde", men jeg er newbie med sånne koder Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 noen som vil bli attacka i CDG? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvordan gjør man sofaoppdraget? kjøpte noen sofaer, men vet ikke hvor de ble av.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Hvordan gjør man sofaoppdraget? kjøpte noen sofaer, men vet ikke hvor de ble av.. 5574439[/snapback] Du må være i Stockholm, så går du inn på The Underground, kjøper så mange sofaer du kan også må du fly til London, gå på The Underground der og selge de også gjøre det til du har frakta 100 stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg