Zyclon Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Alle som slutter, send poeng og penger til MEG!! så rocker dere drit mye heter xotick Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Alle som slutter, send poeng og penger til MEG!! så rocker dere drit mye tongue.gif dribble.gif blush.gif nei, send til meg Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 okey send til meg! jeg fortjener det! har blitt drept 2 ganger! dette er 3gangen jeg begynner! send til: man murphy :p Lenke til kommentar
detoour Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det er ikke så farlig for deg dette alex, for deg begyne dette å blir en vane Dere som er Hitman hvilken % er dere på? er på 81,89% EDIT: noen som vet hvorfor bank transfer og salg/søknad forumet er nede? Endret 6. februar 2006 av vegrad Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som vil kjøpe 40 poeng? Lenke til kommentar
detoour Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Hvor mye skal du ha for dem? Lenke til kommentar
willbend Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Å herregud, admins har jo ødelagt for nesten alle høyrankede, de kunne jo bare fått tilsendt en backup av databasen av hosten sin, tar ikke alle hoster backup da? Jeg blir så jævlig sur av dette, får lyst til å klabbe til admin. FAEN! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som vil kjøpe 40 poeng? 5563795[/snapback] jeg gir deg 500 000 for 20poeng Lenke til kommentar
A11i Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 ey yo.. trenger noen cash på NM.. PM meg hvis du har noen kroner å avse en fattig faen.. er helt noob og blitt ranet en god del har forresten lest alle 86 sidene, og har lært en god del.. trenger bare start kapital.. noen? Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) ey yo.. trenger noen cash på NM.. PM meg hvis du har noen kroner å avse en fattig faen.. er helt noob og blitt ranet en god del har forresten lest alle 86 sidene, og har lært en god del.. trenger bare start kapital.. noen? 5564204[/snapback] Hvis du har lest litt, har du sett at spillet har startet på nytt for dalle. Dvs. at alle er like fattige. Det er ingen som er rike nå lengre. Endret 7. februar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
A11i Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) vet at spillet restartet, spiller det nå.. men de som spilte før restarten, startet med 1 mill, 5k kuler, pittbull osv.. litt rikere enn meg.. og det er flere som har sagt at de slutter pga restarten, det vil si mange accounts med 1mill.. som de gjerne kan gi til meg, for jeg skal også dele ut til andre, som lider samme skjebne som meg.. Endret 7. februar 2006 av A11i Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 vet at spillet restartet, spiller det nå.. men de som spilte før restarten, startet med 1 mill, 5k kuler, pittbull osv.. litt rikere enn meg.. og det er flere som har sagt at de slutter pga restarten, det vil si mange accounts med 1mill.. som de gjerne kan gi til meg, for jeg skal også dele ut til andre, som lider samme skjebne som meg.. 5566023[/snapback] sorry, spelte nettopp bort 2 mill på black jack... lol, var sikker på at jeg skulle vinne men dealeren fikk 21 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Skulle like å vite hvorfor forumet er nede (Salg/Søknad) Har prøvd å poste også, men det går ikke videre bra... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Det går ikke an å gi bort penger enda. Står bare at funksjonen er utilgjengelig. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Skulle like å vite hvorfor forumet er nede (Salg/Søknad)Har prøvd å poste også, men det går ikke videre bra... 5566827[/snapback] En sa til meg at det var fordi det var mange som kom med drapstrussler til Carlito og sånn Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Dumt, siden det blir vanskelig m.t.p. å tjene penger med CdG, altså blir det dritt å komme igang igjen Ikke at det er så mange som har masse penger til overs for tiden, men Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 En sa til meg at det var fordi det var mange som kom med drapstrussler til Carlito og sånn 5566870[/snapback] Tror nok det, ja. En del folk som jeg kjenner som spiller dette spillet skal samarbeide og prøve å drepe ham. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Det er bare dumt, han har da dødd før, og gjennoppliver seg selv bare.. Lenke til kommentar
lunzeboss Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 kjøper poeng!! bare gi meg en god pris Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Er det flere som har lagt merke til at det er vanskligere å stjele biler nå? Havner ganske ofte i fengsel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg