nordic_quest_911 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 NordicMafia åpnes innen 24 timer. Jepp jepp 5559137[/snapback] sikker? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.nordicmafia.net Ja.... Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 http://www.nordicmafia.net Ja.... 5559171[/snapback] lol, hehe ok Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg er redd Vil ikke starte på nytt, har kommet så "langt" nå jo.. syns dette kun børr gå ut over de som har bugga!!! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så for folk si ifra om det skjer noe mer på nordicmafia-fronten. Kommer ikke inn på siden når jeg er på skolen! Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Så for folk si ifra om det skjer noe mer på nordicmafia-fronten. Kommer ikke inn på siden når jeg er på skolen! 5559553[/snapback] Fortsatt stengt! :!: NordicMafia åpner igjen om 24 timer Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har noen spurt det paa nordic om det starter helt paa nytt? Jeg hadde akkurat begynt aa bli litt god, snart gangster. Kan noen donere 20 poeng saa jeg kan faa rank-bar? Ja jeg vil ha penger til den som spurte. Mitt nick er huggy Det som er dritt paa nordic for oyeblikket er at du bare kan svare i kjop og salg forumet hver tredje time Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har noen spurt det paa nordic om det starter helt paa nytt? Jeg hadde akkurat begynt aa bli litt god, snart gangster. Kan noen donere 20 poeng saa jeg kan faa rank-bar? Ja jeg vil ha penger til den som spurte. Mitt nick er huggy Det som er dritt paa nordic for oyeblikket er at du bare kan svare i kjop og salg forumet hver tredje time 5559754[/snapback] for øyeblikket kan du ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå er NordicMafia oppe igjen! Denne beskjeden kom opp: 06. februar 2006 Tilbakestilling av spillet Pågrunn av en feil/bug i spillet var det mulig å jukse til seg forskjellige ting. Siden det var så mange som hadde utnyttet feilen, ble vi nødt til å stenge Nordic Mafia i noen timer for å rette opp feilen. Alle spillere med rangeringen "Assassin", og høyere, ble nedgradert til ranken "Hitman". Alle spillere mistet alle bilene sine, hasjplantasjen, bunkeren osv. Penger på hånda ble satt til 1.000.000 kr, og bankkontoen ble nullstillt. All poeng i spillet ble slettet, men alle spillere som bestilte poeng(etter 20. september 2005), fikk dem tilbake på kontoen sin. - NordicMafia Crew Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 yes, inne igjen , men hva faen, ikke en dritt igjen av penger Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Alt er borte - jeg gjenter alt er borte. Men jeg tjente 5000 kuler på dette. Jeg hadde 0 kuler før og 5000 nå... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mistet over 2,2 milliarder, 24k kuler og to ranker, jeg slutter. Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Amatørmessig av Nordicmafia. Jeg mistet ikke så mye, har kun vært medlem i en uke, men hadde allikevel et Miamihus, det beste flyet, 20 mill, 1,500 kuler, Sniperifle og pansret Mercedes SLR + et tonn biler! Så dette er jo såklart litt surt for meg også! Allikevel blekner dette i forhold til folk som har opparbeidet seg en kjemperank, et lass med penger osvosv. Jeg synes virkelig synd på dere :/ EDIT: Oisann, må visst gjøre IKEAoppdraget på nytt også ja :S Blir dyrt uten fly det! Faen altså! Endret 6. februar 2006 av QuentinTarantino Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jævla fitte i helvete! Hadde sniper anti-protect og pansra mercedes, nå har jeg glock og pitbull. Hasjplantasjen er også vekk, tjent 650000 pr dag på den. Men jeg fikk 5000 kuler da.. Men hva skal jeg med det? Slutter nå ass. Endret 6. februar 2006 av Koffert Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hasjplantasje er jo bare sløsing av penger. Tar jo 100 dager+ å ta igjen det du investerer. Og du tjener jo faktisk mer penger på å sette cashen i banken. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 slutter jeg også nå... ta kontakt om dere vil ha millionen jeg fikk av NM jævlene... Keen på å gi den til en av dere på HW Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) slutter jeg også nå... ta kontakt om dere vil ha millionen jeg fikk av NM jævlene...Keen på å gi den til en av dere på HW 5561048[/snapback] kan jeg få? nick: man murphy husk: jeg ga deg start kapital Endret 6. februar 2006 av alex91 Lenke til kommentar
nordic_quest_911 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 slutter jeg også nå... ta kontakt om dere vil ha millionen jeg fikk av NM jævlene...Keen på å gi den til en av dere på HW 5561048[/snapback] jeg vil gjene ha den (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg