Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen spurt det paa nordic om det starter helt paa nytt?

 

Jeg hadde akkurat begynt aa bli litt god, snart gangster. Kan noen donere 20 poeng saa jeg kan faa rank-bar?

 

Ja jeg vil ha penger til den som spurte. Mitt nick er huggy

 

Det som er dritt paa nordic for oyeblikket er at du bare kan svare i kjop og salg forumet hver tredje time

Lenke til kommentar
Har noen spurt det paa nordic om det starter helt paa nytt?

 

Jeg hadde akkurat begynt aa bli litt god, snart gangster.  Kan noen donere 20 poeng saa jeg kan faa rank-bar?

 

Ja jeg vil ha penger til den som spurte.  Mitt nick er huggy

 

Det som er dritt paa nordic for oyeblikket er at du bare kan svare i kjop og salg forumet hver tredje time

5559754[/snapback]

 

 

for øyeblikket kan du ikke gjøre en dritt ;)

Lenke til kommentar

Nå er NordicMafia oppe igjen! Denne beskjeden kom opp:

 

06. februar 2006

 

Tilbakestilling av spillet

Pågrunn av en feil/bug i spillet var det mulig å jukse til seg forskjellige ting. Siden det var så mange som hadde utnyttet feilen, ble vi nødt til å stenge Nordic Mafia i noen timer for å rette opp feilen.

 

Alle spillere med rangeringen "Assassin", og høyere, ble nedgradert til ranken "Hitman". Alle spillere mistet alle bilene sine, hasjplantasjen, bunkeren osv. Penger på hånda ble satt til 1.000.000 kr, og bankkontoen ble nullstillt.

 

All poeng i spillet ble slettet, men alle spillere som bestilte poeng(etter 20. september 2005), fikk dem tilbake på kontoen sin.

 

- NordicMafia Crew

 

Lenke til kommentar

Amatørmessig av Nordicmafia. Jeg mistet ikke så mye, har kun vært medlem i en uke, men hadde allikevel et Miamihus, det beste flyet, 20 mill, 1,500 kuler, Sniperifle og pansret Mercedes SLR + et tonn biler! Så dette er jo såklart litt surt for meg også! Allikevel blekner dette i forhold til folk som har opparbeidet seg en kjemperank, et lass med penger osvosv. Jeg synes virkelig synd på dere :/

 

EDIT: Oisann, må visst gjøre IKEAoppdraget på nytt også ja :S Blir dyrt uten fly det! Faen altså!

Endret av QuentinTarantino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...