Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

STOR NYHET!

 

El_kapino har blitt drept!

Han hadde nylig blitt don, som er den høyeste ranken. Han må ha jobbet livet av seg for å oppnå den ranken, og så ble han drept. :cry: Med el_kapino var det bare to don'er i spillet, og jeg mistenker at det er den andre don'en som gjorde det.

Lenke til kommentar
STOR NYHET!

 

El_kapino har blitt drept!

Han hadde nylig blitt don, som er den høyeste ranken. Han må ha jobbet livet av seg for å oppnå den ranken, og så ble han drept. :cry: Med el_kapino  var det bare to don'er i spillet, og jeg mistenker at det er den andre don'en som gjorde det.

5335096[/snapback]

 

Eh? Tror du mafiagutt drepte han? NEPPE!

Lenke til kommentar
STOR NYHET!

 

El_kapino har blitt drept!

Han hadde nylig blitt don, som er den høyeste ranken. Han må ha jobbet livet av seg for å oppnå den ranken, og så ble han drept. :cry: Med el_kapino  var det bare to don'er i spillet, og jeg mistenker at det er den andre don'en som gjorde det.

5335096[/snapback]

 

Eh? Tror du mafiagutt drepte han? NEPPE!

5335107[/snapback]

Hvem da har så mange kuler og så godt utstyr til å drepe en don med full beskyttelse?

Lenke til kommentar

Vel, inviter tre stk, så kan de handle utstyret tti. Du som er leder har den billigste jobben, siden du kun betaler 200k, de andre må bruk noe rundt en mill for å ha det beste, slik at dere tjener mest penger. Man tar OC for rank, ikke for pengene, siden man ikke sitter igjen med noe stort overskudd etter ett OC når man er gangster og bråkmaker.

 

 

EDIT:Ohh: Mye life

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...