Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte i går med oppdrag 2, men har ennå ikke fått tak i en eneste Mercedez.

 

Jeg spilte borte 7,2 mill i går på blackjack. :cry:

 

 

Tips til folk som har tenkt å registrere seg på Nordic Mafia:

Velg et brukernavn som har en forbokstav som er litt ute i alfabetet. Du skjønner, når du etter hvert skaffer deg en anstendig rank vil det strømme på med tiggerbrev og svindlerbrev. Selv har jeg et nick som begynner med Ac, dessverre. :thumbdown:

 

Et tips til:

Skaff deg ca. 1 mill kr, bli medlem i Club dê Gangster og kjøp en leiesoldat. Det er mange som betaler flere millioner for å bli angrepet. "Majmon" og "el_kapino" kan du stole på. De betaler 2 mill for hvert angrep, og de svindler ikke. :thumbup:

Endret av Toxon
Lenke til kommentar

Har 5/8 mercer. Fikk 3 i går, og har fått en til nå i dag, den første fikk jeg på onsdag. Har tilogmed skaffet meg eget OC team nå. Slipper jeg flere folk som stikker av med hele beløpet selv. Er rimelig forbanna på folk, spessielt i en OC der folk kjøper det dårligste, så kjøper jeg beste bilen fordi lederen sa jeg skulle. Så da fikk jeg 400k kr, 1,6 mill mindre enn jeg la ut. :(

Lenke til kommentar
Fikk en PM, med tittel "Vitne Informasjon". Inni stod det:
Du vitnet Olfuro drepe bit94!
Hva betyr dette?

5332140[/snapback]

Du har sett en blitt drept og vet hvem.. Er det en viktig person kan du selge det på ah. crewet og venner av den drepte er interesert i å vite hvem som drepte han og vi derfor kjøpe det.. av og til lønner det seg ikke selge, kommer ann på om det er fra en del du holder med som drepte.. men sånnt lærer du etterhvert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...