LowBalls Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor får du alle poengene i fra? Kjøper billig og selger dyrt? 5541137[/snapback] helt riktig... har en dude som selger 60poeng for 130mill og så selger jeg det for 250mill på forumet Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Det er så utrolig mange på skolen som spiller det, og broren min gjør også det! Jeg klarer virkleig ikke å se hva som er så bra med det?! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Har du prøvd? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 er det noen som vet hvordan man kan komme inn på nordic mafia på skolen? noen tips Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Gikk ikke på skolen min i dag, proxy server filter tydligvis. Lenke til kommentar
detoour Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg sitter på NordicMafia nesten hele dagen med laptop jeg Får du beskjed når du prøver å gå inn på siden? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 er det noen som vet hvordan man kan komme inn på nordic mafia på skolen?noen tips 5541244[/snapback] DU kan prøve programmer som Your Freedom som kobler deg opp på en annen proxy server et eller anna sted i verden... Funket ikke på vår skole Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 hmm må da gå ann å gå inn står bare sperret når jeg prøver og komme inn Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 hmm må da gå ann å gå innstår bare sperret når jeg prøver og komme inn 5541302[/snapback] As I said... Your Freedom er et godt alternativ! Jeg turte ikke å bruke det da 12pcer på skolen ble stengt med merknad "Disse ble brukt til å bryte norsk lov og skolen reglemang" Eller så kan du høre med de som driver serveren å spørre om de vil sette den opp sånn at du kan bruke https://www.nordicmafia.net... Det funker ivertfall noen steder.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 helt sikker på at det funker på vår skole gjennoppretter/sletter den alt etter restart Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 helt sikker på at det funker på vår skole gjennoppretter/sletter den alt etter restart 5541363[/snapback] hva mener du nå? Sletter den alle filene etter du slår av pcn? Lenke til kommentar
detoour Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Går vel ant å legge det programet på en minnebrikke eller noe sånt? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) helt sikker på at det funker på vår skole gjennoppretter/sletter den alt etter restart 5541363[/snapback] hva mener du nå? Sletter den alle filene etter du slår av pcn? 5541391[/snapback] ja de bruker moonscapeprotection program da blir alt gjennopprettet til sånn det var når den ble innstalert bare i noen få mapper som mine dokumenter som ikke slettes Endret 2. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 helt sikker på at det funker på vår skole gjennoppretter/sletter den alt etter restart 5541363[/snapback] hva mener du nå? Sletter den alle filene etter du slår av pcn? 5541391[/snapback] ja de bruker moonscapprotection program da blir alt gjennopprettet til sånn det var når den ble innstalert bare i noen få mapper som mine dokumenter som ikke slettes 5541429[/snapback] Da instalerer du den der hvis det er plass, tar ikke mer enn 17mb elns Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) ja det kan jeg edit: trenger jeg register filer? kan jeg bare legg inn filene fra en annen data som det er innstalert på ? copy paste? edit: fikk en mercedes nå Endret 2. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er bare lei av Royal Empire II å¨, har vært medlem 3 ganger nå, og ingen av gjengene har vart mer enn 2-3 uker. Lenke til kommentar
detoour Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Kom til oss i Angel Empire II Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 ja det kan jeg edit: trenger jeg register filer? kan jeg bare legg inn filene fra en annen data som det er innstalert på ? copy paste? 5541476[/snapback] Dunno, du må nok registrere deg... Men det er ikke særlig stort og mye som må gjøres.. bør gå smertefritt Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 har registrert meg men mente registeret(regedit) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) kan vel prøve meg. Virket ikke så de tok inn medlemmer.. Endret 2. februar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg