tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 tok meg råd til et nytt hus også jeg, skeier skikkelig ut.. den hasjfarmen er dyr, om man skal tjene noe må man jo investere en drøss jo.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Gir min fulle respekt til SatansLilleHjelper Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 du burde ikke kjøpe hus....!! enten pengene i banken, eller harsj eller livvaktutleie thug: når jeg stjeler biler i helsinki får jeg bare seat toledo, jeg stjeler på den høyeste.. har 36% ca, er det riktig? kommer mercene etterhvert? og har du noen helsinki mercer til overs? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan lønne seg med hus til senere anledning, men ikke så tidlig. har playboy hus m/bunker jeg får nesten aldri bil mere jeg, ihvertfall ikke i Helsinki. driver heller å bryter ut folk fra fengsel for rank. Beklager, men har nok ingen mercher Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 øH... jeg oppdaterte nettopp siden og ehh.. ennå mere penger ÆæÆææÆæh... ehm.. hva gjør jeg nå a? ****** (*Thug*) sendte deg 25,000,000 kr kanskje jeg skal få meg et ... FLYYYYY!! ja, et fly, det kjøper jeg .. får man ikke bare rank av å drive med trening på fight club?!?!?!?! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 fly er bra valg så gjør du ikea oppdrage også du får rank der ja, tror jeg? men sjekk ut denne siden: http://www.nmkalkis.moo.no/ mye bra tips Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 fly er bra valg så gjør du ikea oppdrage også du får rank der ja, tror jeg? men sjekk ut denne siden: http://www.nmkalkis.moo.no/ mye bra tips 5538219[/snapback] Ånej.. nå skjønner jeg.. takk for siden som tips Eh, åÅååh, trenger altså 20poeng for å starte rankbar? ånejjj.. hakke penger på mobben Noen som har 20poeng kanskje *lalallaaaa* Kan sikkert betale litt for de , har jo den ehh lille starkapitalen Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 er russisk rulette no bra eller? farlig?? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tja, du kan jo dø da.... hvis du vinner, får du 5 mill... bare bortkasta Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tja, du kan jo dø da.... hvis du vinner, får du 5 mill... bare bortkasta 5538236[/snapback] da tror jeg virkelig at jeg skiter i det... men 5mill er mye penger da, hmmmm... men da ville jo pengene jeg mottok fra deg være helt bortkasta om jeg dør... så jeg takker nei til en kule i hue Natta folkens... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tja, du kan jo dø da.... hvis du vinner, får du 5 mill... bare bortkasta 5538236[/snapback] da tror jeg virkelig at jeg skiter i det... men 5mill er mye penger da, hmmmm... men da ville jo pengene jeg mottok fra deg være helt bortkasta om jeg dør... så jeg tror jeg står over en russisk kule i hue Natta folkens... 5538265[/snapback] Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 god natt ja. skal vel lide samme skjebne selv snart Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ånej.. nå skjønner jeg.. takk for siden som tips Eh, åÅååh, trenger altså 20poeng for å starte rankbar? ånejjj.. hakke penger på mobben Noen som har 20poeng kanskje *lalallaaaa* Kan sikkert betale litt for de , har jo den ehh lille starkapitalen 5538224[/snapback] Et tips kan være å slutte å bruke så mye penger. Hvis du vil ha penger, reiser du til helsinki og stjeler biler der. Send alle bilene til f.eks. stockholm, og selg mercene du får i helsinki for min. 10 mill. La pengene være på konto, de vokser raskt (5% avkastning hver dag) Du får mye mer penger av banken, enn andre ting pga. den 5% renten som banken gir. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har 92,71% på rankbar, blir jo snart gangster! :!: Lenke til kommentar
-mads Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har 11mill, hva bør jeg bruke det på? Lenke til kommentar
detoour Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Blir også kaptein idag RIP SatansLilleHjelper Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har 11mill, hva bør jeg bruke det på? 5538378[/snapback] Spare til 15 mill, og skaffe deg et fly ? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 fly er best!! umulig å få mercer i helsinki (forsovet andre steder også).. trykker alltid på det øverste alternativet, gruer meg til jeg kommer til det oppdraget... Skjønte ikke det med hasjfarm jeg... har 100kvm og 100arbeidere så nå sparer jeg til 100 nye... burde være litt mer info om at man trenger dobbelt så mange arbeidere.... God morgen forrestn folkens Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 fly er best!! umulig å få mercer i helsinki (forsovet andre steder også).. trykker alltid på det øverste alternativet, gruer meg til jeg kommer til det oppdraget... 5538493[/snapback] Jeg får merce 1 av 10 (eller mindre). Men til gjengjeld er de verdt en god del hvis du selger. Solgte en for 50 mill her en dagen. Har forresten funnet 4 selv i helsinki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg