Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

*glem det* (14-tegn)

5485555[/snapback]

 

 

nei, uansett om du angriper eller andre angriper deg, så kan du ikke miste penger du har i banken.

5485562[/snapback]

 

Ok, men over til en annen ting.

 

1.

Hvordan kan jeg se hvor lenge det er til neste grad(f.eks. bråkmaker, don...)

 

 

2.

Går det an å få tk i poeng ved å kjøpe dem ?

Når jeg kikker på den poenghandelen-siden , så virker det som du må betale med ekte penger for å få poeng.

5485585[/snapback]

 

 

ja du kan betale 60 kr med mobilen for og få 60 poeng, det synes jeg bare er tull , jeg kjøper heller poeng av folk inne på nm.. du kan kjøpe deg rankbar, da kan du se hvor lenge det er igjen til du blir ranket, det koster 20 poeng! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det egentlig noe marked for andre biler enn Mercedes?

Har fått tak i to, ganske vrakete Alfa Romeoer, men går det ann å få solgt disse til noe særlig?

Verdien er på ca. 300-400 000kr.

Må jeg også være i samme by som jeg selger bilen, eller kan jeg være i Helsinki og selge biler i London derfra?

Lenke til kommentar
Er det egentlig noe marked for andre biler enn Mercedes?

Har fått tak i to, ganske vrakete Alfa Romeoer, men går det ann å få solgt disse til noe særlig?

Verdien er på ca. 300-400 000kr.

Må jeg også være i samme by som jeg selger bilen, eller kan jeg være i Helsinki og selge biler i London derfra?

5486780[/snapback]

Har solgt noen andre biler også, men ikke så mange, så jeg selger ofte for 50% av prisen.

Det jeg har gjort er å fikse opp bilene også selge da. Alfa'ene har jeg solgt fire-fem stk av for 510k pr. stk.

Ja, du må være i samme by som bilen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...