Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle drepe en nå, men så kom det opp at de bare tillater 22 drap hver dag, det må være det teiteste jeg har sett...

5466869[/snapback]

 

Er jo for at ikke det skal bli "massemord" der da... Nok av tullinger som gjør alt for noen mill...

5466895[/snapback]

22 er uansett litt lite syns jeg

5466905[/snapback]

Vel, du kan jo synes akkurat som du vil, men admin bestemmer og den er faktisk akkurat satt opp fra 12 til 22 grunnet mange medlemmer og forsøk på drap i det siste.

 

Skal jo ikke være lett å drepe en på hitlist heller da... skal være knivingen kr. 00:05 som avgjør :p

Lenke til kommentar

jaja...er snart 80000 brukere på NM.

 

ganske bra egentli...viss dere leser avisene som dm selger inne på NM så står d masse nyheter om hva som vil skje framover og hvilken funksjoner som kommer bla:

 

kapring av fly.

I husene du kjøper står d at d er plass til personer..denne funkjonen skal antageli vis brukes viss man har en gjeng.

Resten kan dere lese selv.

 

Alle som vil sløse bort kuler( som bare går ant å kjøpe med poeng ) kan drepe "Epost"

 

han er soon hitman..har swat team....idag hadde han 2.1 mrd på konto...han er ikke fattig.....når jeg ser han er død...skriv til mg her..da kan jeg overføre penger :)

Lenke til kommentar
Alle som vil sløse bort kuler( som bare går ant å kjøpe med poeng ) kan drepe "Epost"

 

han er soon hitman..har swat team....idag hadde han 2.1 mrd på konto...han er ikke fattig.....når jeg ser han er død...skriv til mg her..da kan jeg overføre penger :)

5467060[/snapback]

Noe som heter Hitlist... :roll: (flere som ser det)

Lenke til kommentar
Trenger en til til en OC i Helsinki.

Våperekspert

 

De som er med hittil har følgende rank: Hitman, Assassin og Kaptain.

 

Du må minimum våre Hitman for å være med, hvis du vil det kan du sende en PM til han som starte OC'en som heter Glyco.

5467384[/snapback]

 

Svar til Morra:

 

Jaja veit at det er en hitlist...er ikke SÅÅÅÅ nabb.

Ville bare unngå å komme dit selv :)

Lenke til kommentar

De serverene er så treige at jeg mista en bil... (Poenget er ikke at bilen var god...)

 

Om de hadde hatt en innsamling til nye servere der vi kunne gi feks 25,- hver hvis vi ville, så tror jeg at jeg hadde slått til. Og jeg er sikker på at jeg ikke er alene

 

Edit: Den sto og lastet ned siden som det står om man fikk bilen eller ikke i så lang tid at bilen forsvant igjen. Jeg brukte 3 minutter på å laste innboksen etterpå og 2 minutter til på å laste meldingen om at eieren fant bilen.

Endret av morra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...