Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjøper 10 sofaer på The Underground i Stockholm, og så flyr du til London og selger på The Underground der. Du kan selvsagt bare kjøpe en sofa og reise også da. Du går ikke i pluss før du fullfører oppdraget p.g.a at du tener 1k på hver gang du selger sofaer i London, men du må bruke 20k for 10 sofaer. Men når du har fullført oppdraget tror jeg du får 350k. :)

Lenke til kommentar
Hvilken rank har dere da? Er Gangster selv...

5299018[/snapback]

Gangster.. Er halvveis til hitman. Da skal jeg lage film og starte gjeng. :D

*Glede seg*

5301526[/snapback]

Det med å starte gjeng kan nok by på problemer. For det første lønner det seg ikke å starte en gjeng, hvertfall ikke når man har så lav rank, det er veldig populært å drepe bossene i smågjenger. For det andre er det ikke plass til flere gjenger nå, og da må du evt drepe en boss og underboss for å få fjerna en gjeng.. noe som ikke alltid er like populært.
Lenke til kommentar

Hvordan svindla han deg? Gav du han seriøst 4 mill, og han sa han skulle dobble?

 

Meldte meg inn i Club Dê Gangster i går, hadde lest at jeg burde vente til jeg hadde 4,4 mill på konto før jeg meldte meg inn, for så å kjøpe noen gangstere, men jeg meldte meg inn med ett par 100k, og på 3 angrep til nå har jeg tjent nesten 5 mill. Dumme guide, kunne tent mye mer penger, men det funker fint dette også. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...