Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

ok, daså.

men hvordan skal jeg klare oppdragene? det er da nesten umulig?

IKEAs fraktepersonal har streiket i snart en uke, og har planer om å streike i en god stund til. IKEA London får ikke inn nok sofaer, og kundene klager. En nervøs frakteansvarlig for IKEA kommer bort til deg og spør om du kan frakte 100 sofaer fra Stockholm til London.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjøper 10 sofaer på The Underground i Stockholm, og så flyr du til London og selger på The Underground der. Du kan selvsagt bare kjøpe en sofa og reise også da. Du går ikke i pluss før du fullfører oppdraget p.g.a at du tener 1k på hver gang du selger sofaer i London, men du må bruke 20k for 10 sofaer. Men når du har fullført oppdraget tror jeg du får 350k. :)

Lenke til kommentar

Jaha... logga av med 8000 kr. Starta igjen nå med 675000 kr.

Sendte 100000 til en venn, kjøpte 10 sofaer, og kjøpte 2 stk level2 gangstere.

Edit: Jeg hadde i tillegg blitt pressa for over 100000, så 775000 ville være riktig å si.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
hvordan tjener man så mye penger? kan man skaffe jobb?

5299022[/snapback]

kan ikke skaffe jobb nei, annet en i politiet, men det er fortsatt bare en beta test.

men for å tjene penger kan man drive med poenghandel, filmlaging, oc, drepe folk på hitlista, ClubDeGangster, FightClub, streetracing osv. og selvfølgelig blackjack. ^^

Lenke til kommentar
Hvilken rank har dere da? Er Gangster selv...

5299018[/snapback]

Gangster.. Er halvveis til hitman. Da skal jeg lage film og starte gjeng. :D

*Glede seg*

5301526[/snapback]

Det med å starte gjeng kan nok by på problemer. For det første lønner det seg ikke å starte en gjeng, hvertfall ikke når man har så lav rank, det er veldig populært å drepe bossene i smågjenger. For det andre er det ikke plass til flere gjenger nå, og da må du evt drepe en boss og underboss for å få fjerna en gjeng.. noe som ikke alltid er like populært.
Lenke til kommentar

Hvordan svindla han deg? Gav du han seriøst 4 mill, og han sa han skulle dobble?

Meldte meg inn i Club Dê Gangster i går, hadde lest at jeg burde vente til jeg hadde 4,4 mill på konto før jeg meldte meg inn, for så å kjøpe noen gangstere, men jeg meldte meg inn med ett par 100k, og på 3 angrep til nå har jeg tjent nesten 5 mill. Dumme guide, kunne tent mye mer penger, men det funker fint dette også. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...