Singh tha king Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 noen som vil ha 55poeng for 40mill? billig billig billig. Kjøpte meg nettopp SWAT team beskyttelse, vurdere å kjøpe det aller beste våpenet....men dropper det. 5399903[/snapback] Jeg gjør det gjerne! Gir deg 45 mill om jeg kan betale over litt tid? 5402409[/snapback] neeeei, hvorfor så jeg aldri på denne tråden igjen? Jeg skulle bare tulle litt, og plutselig kjøpte jeg SWAT team beskyttelse....hvorfor? argh. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan noen gi meg en liten innføring i Club De Gangster? Forumet er nede, så det hadde vært fint hvis noen hadde forklart litt! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan noen gi meg en liten innføring i Club De Gangster? Forumet er nede, så det hadde vært fint hvis noen hadde forklart litt! 5410855[/snapback] vel, på CDG kan du angripe andre spillere og stjele penger fra de. Dersom du angriper en person som har bedre forsvar enn du har angrep tar han penger fra deg, men hvis du har bedre angrep enn han har forsvar tar du penger fra han. hvor mye penger du får med deg kommer ann på hvor mange, og hvilken level angreps gangsterne dine har, men du kan få opp til 4 mill. pr. angrep. hvilken level gangsterne dine har kommer ann på hvilken rank du har, jo høyere rank dess høyere level på gangsterne. Når du angriper en spiller tar du ta pengene han har på hånden og/eller de han har i banken, men maks 4 mill. pr angrep. Men dette kommer som sagt helt ann på hvor mange gangstere du har, og forsvaret til den du angriper.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvor mange forsøk vil det ta å få ut Toska (sånn sirka)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hvor mange forsøk vil det ta å få ut Toska (sånn sirka)? 5411785[/snapback] Jeg brukte mellom 30 og 40, det er normalt. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er jo nyttesløst å gjøre "From Russia with love" oppdraget. Siden er jo så treg at jeg aldri får sendt bilene før eiern tar de tilbake Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Mista sikkert 2-3 biler pga det stygge nettet jeg.. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg kjøpte nesten alle "from russia.." merchene jeg, tok jo så inni svinesund lang tid å få dem. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 vel, på CDG kan du angripe andre spillere og stjele penger fra de. Dersom du angriper en person som har bedre forsvar enn du har angrep tar han penger fra deg, men hvis du har bedre angrep enn han har forsvar tar du penger fra han. hvor mye penger du får med deg kommer ann på hvor mange, og hvilken level angreps gangsterne dine har, men du kan få opp til 4 mill. pr. angrep. hvilken level gangsterne dine har kommer ann på hvilken rank du har, jo høyere rank dess høyere level på gangsterne. Når du angriper en spiller tar du ta pengene han har på hånden og/eller de han har i banken, men maks 4 mill. pr angrep. Men dette kommer som sagt helt ann på hvor mange gangstere du har, og forsvaret til den du angriper.. 5410994[/snapback] ok.... Dette ble bedre ja! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) noen som vil ha 60poeng? bare å by hmm...har det beste våpnet og beste beskyttelsen nå edit: 60poeng for 45mill, bra pris eller? edit: 65poeng = 47mill. Endret 10. januar 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Er de bare meg eller er serveren til nordic sinnsyk treig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Er de bare meg eller er serveren til nordic sinnsyk treig? 5421234[/snapback] Vi er nok felre som synes det... Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Merkelig at de ikke greier å få til en skikkelig server når interressen er såpass stor. Det er vel rundt 60.000 brukere, og hvis hver av dem har kjøpt med mobilen 1 gang i snitt, blir det ganske mange penger. så det skulle vel ikke stå på det økonomiske. Tror heller ikke at det koster all verden og drifte dette! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har nettopp begynt, sa hvis noen har penger til overs, sa gjerne hjelp meg med framtidsinvesteringen:) Jeg heter huggy Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Når er de helvetes foruma oppe?? Noen som vil bli angrepet på CDG? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvor mye penger får man for hvert gram i døgnet? Lenke til kommentar
willbend Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Svar på nesten alle nordicmafia spørsmål: http://nmkalkis.moo.no http://nordicsvindlere.lykkeland.net/ Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg har 17m2 tomt, og 30 arbeidere, men det står av mange av dem er arbeidsløse` Hvorfor Det er mer enn nok av kvadratmeter? Edit Case solved Endret 12. januar 2006 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen her som selger poeng? Regner med jeg kan stole på folka her inne Bare komme med et tilbud Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Startet nå. Minner meg om baotleggers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg