Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

noen som vil ha 55poeng for 40mill? billig billig billig.

 

Kjøpte meg nettopp SWAT team beskyttelse, vurdere å kjøpe det aller beste våpenet....men dropper det.

5399903[/snapback]

 

Jeg gjør det gjerne! Gir deg 45 mill om jeg kan betale over litt tid? :)

5402409[/snapback]

 

neeeei, hvorfor så jeg aldri på denne tråden igjen? Jeg skulle bare tulle litt, og plutselig kjøpte jeg SWAT team beskyttelse....hvorfor? argh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen gi meg en liten innføring i Club De Gangster? Forumet er nede, så det hadde vært fint hvis noen hadde forklart litt! :)

5410855[/snapback]

vel, på CDG kan du angripe andre spillere og stjele penger fra de. Dersom du angriper en person som har bedre forsvar enn du har angrep tar han penger fra deg, men hvis du har bedre angrep enn han har forsvar tar du penger fra han.

hvor mye penger du får med deg kommer ann på hvor mange, og hvilken level angreps gangsterne dine har, men du kan få opp til 4 mill. pr. angrep.

 

hvilken level gangsterne dine har kommer ann på hvilken rank du har, jo høyere rank dess høyere level på gangsterne.

Når du angriper en spiller tar du ta pengene han har på hånden og/eller de han har i banken, men maks 4 mill. pr angrep. Men dette kommer som sagt helt ann på hvor mange gangstere du har, og forsvaret til den du angriper.. ;)

Lenke til kommentar
vel, på CDG kan du angripe andre spillere og stjele penger fra de. Dersom du angriper en person som har bedre forsvar enn du har angrep tar han penger fra deg, men hvis du har bedre angrep enn han har forsvar tar du penger fra han.

hvor mye penger du får med deg kommer ann på hvor mange, og hvilken level angreps gangsterne dine har, men du kan få opp til 4 mill. pr. angrep.

 

hvilken level gangsterne dine har kommer ann på hvilken rank du har, jo høyere rank dess høyere level på gangsterne.

Når du angriper en spiller tar du ta pengene han har på hånden og/eller de han har i banken, men maks 4 mill. pr angrep. Men dette kommer som sagt helt ann på hvor mange gangstere du har, og forsvaret til den du angriper..  ;)

5410994[/snapback]

 

ok.... :D

 

Dette ble bedre ja!

Lenke til kommentar

Merkelig at de ikke greier å få til en skikkelig server når interressen er såpass stor. Det er vel rundt 60.000 brukere, og hvis hver av dem har kjøpt med mobilen 1 gang i snitt, blir det ganske mange penger. så det skulle vel ikke stå på det økonomiske. Tror heller ikke at det koster all verden og drifte dette!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...