Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå dør jo nesten tråden ut :p hehe... jeg har bestemt meg for og drøye litt med og bli don for don blir fortere drept en en legendarisk gudfar. har nå fått omtrent 3 bil i banken og ca 2000 poeng :D driver og øver for og bli fengsels utbryter. åssen går det med folk om dagen? lite spilling i sommer været kanksje?

Lenke til kommentar

Sommerværet her i Nord Norge er ikke noe å skryte av, så dermed blir det litt tid til nm om dagen. Jeg er Legendarisk Gudfar, Gudfar og Gudfar. Alle er fengselutbrytere. De er i level 317, 127 og 203 på fight club. De har vell ca 15 mrd i snitt vær. Må si jeg begynner å bli lei nm.

Lenke til kommentar

har en del kjente folk innpå nm en kompis som hjelper meg og spille litt noen ganger når du først har fått en del penger er det ikke så vanskelig og få mer. kjøpe billig poeng og selge dyrt osv.. men da er kontoen min vært 4000 ordetlig penger da ! hører jeg et bud:P hehe1

Lenke til kommentar

jeg har vel 4 konoer og en som er død men bare en jeg spiller på da. hehe. er greit med noen i reserve som har litt penger og starte opp med og sånn.. men prøvver og huske og gå i bunker hver natt. kjipt og dø

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...