Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel bogan, nordic er noe senere enn bootleggers i farten man utvikler seg i. Men jeg klarte å få 8stk som spillte bootleggers til å switche over til nordic, så det sier vel litt om meg og spillet:P

5283854[/snapback]

 

okey.. har bare prøvd bootleggers orker ikke bli hekta på nok et sånnt spill. kom meg ut fra norwegianmafie. og nå har jeg ranket opp til gudfar på dtm 2 ganger. Så tør ikke begynne spille igjen:p

Lenke til kommentar
Hvordan klarer dere å skaffe så mye penger?? Jeg har kun 100.000 å det har jeg fått på å rane postbanker..

5290514[/snapback]

Prøv med utpressing i tillegg. Går kanskje litt fortere da, selv om man må vente i en kvart evightet på å kunne gjøre det om igjen.

 

Edit: Fight Club kan man vel òg gjøre penger på?

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

nå har jeg også begynt å spille dette spillet. men det som irriterer meg mest er at der det egentlig skal være bilder, er det en liten firakan i hjørne med to sirkler og en trekant. noen som vet hva jeg må laste ned får at det skal funke?

 

edit: hvordan kan jeg bli bedre stjeler?

Har ikke greid å stjele fra en gammel dame enda, har prøvd 5 ganger.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
nå har jeg også begynt å spille dette spillet. men det som irriterer meg mest er at der det egentlig skal være bilder, er det en liten firakan i hjørne med to sirkler og en trekant. noen som vet hva jeg må laste ned får at det skal funke?

 

edit: hvordan kan jeg bli bedre stjeler?

Har ikke greid å stjele fra en gammel dame enda, har prøvd 5 ganger.

5297696[/snapback]

Gjør det mange ganger, så blir sjangsene 90% etter hvert, dermed utbytte hver gang. Men sats på å rane postbanken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...