............... Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 åja, jaja.. klart skaff den, så kan du go killing Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå er jeg Gudfar.. Burde jeg melde meg inn i en gjeng? Og hvilken, i såfall? Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå er jeg Gudfar.. Burde jeg melde meg inn i en gjeng? Og hvilken, i såfall? 6448758[/snapback] se litt rundt.. Hvem som tar inn hva osv.. Prøv der hvor det er vanskelig! En bra gjeng, også en osm har vært der en stund..! Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå er jeg legendarisk gudfar... Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ere fanken soim du jobber a.. grattis.. meldt deg inn i gjeng? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 nei, kom på at de fleste tar penger for å være medlem.. 1 milliard i uken elns Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 nei, kom på at de fleste tar penger for å være medlem.. 1 milliard i uken elns 6459523[/snapback] ja, men så får du igjen beskyttelse osv da.. Men men, bestem selv Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå er jeg boss. Hvilken gjeng brude jeg melde meg i? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hehe.. De fleste folk må bli anbefalt om de skal få komme inn Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor er poengprisene så enormt høye for tiden? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvorfor er poengprisene så enormt høye for tiden? 6460923[/snapback] sikkert for at folk har så masse penger for tida Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ja har selv en del penger og er bare assasin som jeg ble i dag er kanskje pga jeg fikk MYE penger av broren min som er don Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Måtte nesten prøve dette spillet jeg også, har tidligere spilt bootleggers, og dette er jo nesten en blåkopi! Er nå blitt wannabe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hva i ¤/¤#(/ er ess i blackjack? 1 / 14? Taper hver forbanna gang jeg får ess og jeg forblir like dum. Edit: Hihi, nå ble jeg blakk gitt. 17mrd rett ut av vinduet. Forbanna ess Endret 10. juli 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) digg, fått tak i 400mrd nå Edit: NULL tigging! Veit noen tenkte på det! Endret 10. juli 2006 av Lakus Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 har selv 1,5 billioner Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Alt for mye cheating og dritt i NordicMafia. Jeg er for en full restart av alt! Hele spillet hadde blitt mye morrsomere da! Se bare på hitlista, folk legger ut en person der og noen rikinger kjøper det ut bare pga. de har for mye penger til overs. Det er virkelig ikke morrsomt å spille når det er så mange som cheater og har så mye penger. I tillegg er det jo de som dreper folk som skriver på forumet, hva er det for noe tull da? De som har holdt på i mange månder for å komme seg opp til en viss rank, kansje brukt penger på det og. Så svarer man en dude på et spørsmål i forumet og er status død neste dag. Nei, slutta helt med NM og kommer ikke til å begynne igjen før det har vært en skikkelig restart og det kommer anti-bot script som virker! (Se bare på quakenet auth siden, der man får passordet. Tviler sterkt på at boter klarer å knekke den!) Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 du trenger ikke cheate for å ha mye penger har selv fått alt av broren min og mange andre jeg kjenner i RL som er ganske gode i nordic . og ja er for mye cheating med rankboter, poengboter Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er legendarisk gudfar, og har under 2 mrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg