Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Julenisssen fikk deg ut av fengsel!

 

Stili, er ikke du her på forumet også? :)

 

Ser du har kommet inn i NAE  :thumbup:

6321224[/snapback]

 

 

Jo så deg i fengsel og ofret alt der og da :love::p

 

Dere som bruker ranke-prog: Funker det nå med den nye anti-boten ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Julenisssen fikk deg ut av fengsel!

 

Stili, er ikke du her på forumet også? :)

 

Ser du har kommet inn i NAE  :thumbup:

6321224[/snapback]

 

 

Jo så deg i fengsel og ofret alt der og da :love::p

 

Dere som bruker ranke-prog: Funker det nå med den nye anti-boten ?

6321274[/snapback]

 

Desverre så gjør det det. (Var en som sa det her istad)

 

Og da skjønner jeg ikke vitsen med den. Det blir jo bare tull, syns de nye tallene/bokstavene i innlogginga er for lett å ta feil av, en L ligner en C blant annet

Lenke til kommentar
faen nå er jeg skikkelig lei av at alle folk skal tigge så jævlig! får faen meg sikkert 50 tiggerbrev vær dag

6332514[/snapback]

 

 

Jeg fikk mye tiggebrev før. Da jeg brukte forje konton. Tror det var fordi jeg lå på fc hele tiden. Fikk også mye drapstrusslev fra wannabe og gangstere.

 

Snart er jeg Legendarisk Gudfar. (igjen)

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar
Jess , Så hvordan går det for folk nå for tiden . Hvilken rank og hvordan ligger dere ann i forhold til fight club , biler,CDG og Hasjplantasje. ?

 

Bare litt gøy å ha litt aktivitet i tråden :p

6340100[/snapback]

Jeg er kaptein, er lvl 83 på fight club, har en side med biler solgte for to dager siden. CDG er jeg ikke med i, og hasjplantasjen min ble lagt ned takket være en bug. Ellers har jeg 8 milliarder.

Lenke til kommentar

Bare litt gøy å ha litt aktivitet i tråden :p

6340100[/snapback]

Jeg er kaptein, er lvl 83 på fight club, har en side med biler solgte for to dager siden. CDG er jeg ikke med i, og hasjplantasjen min ble lagt ned takket være en bug. Ellers har jeg 8 milliarder.

6340189[/snapback]

 

Åj , Til sammenligning er jeg Gudfar nesten legendarisk. Er 240 i lvl på Fightclub Har 40 Sider med biler . CDg har jeg godt over 200000 gangstere og meget bra utstyrt både på defense og forsvar kan man vel si . Hasjplantasjen hjelper meg med 15 mill dagen. Ellers så har jeg 1milliard pluss alle pengen jeg har investert på en av mine mange mercedeser i forhold til streetracing . (250000Hester og 10000 Stylepoeng sånn ca) HAr også for mange millioner i biler hvis jeg bare gidder å selge de en vakker dag.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Er blitt Legendarisk Gudfar. (Igjen)

 

Er i level 278 på fightclub, men trener ikke mere. Var i ca 400 på den forje.

Har ingen penger pga hackere. Er ikke i cdg, har ikke invistert i noen hasjplantasje. Driver ikke med streetracing.

 

Har også en kaptain konto som jeg bruker av og til

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...