Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) 6286620[/snapback] LOL, konkuransen forsetter, navnet begynner på S. 6286969[/snapback] Scarab , Scrutzi , Sovjet,Sovjeto,sovjetten. Hvor mange bokstaver ? 6286996[/snapback] 4 bokstaver. Endret 11. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Og Stalin var da ikke altfor opplagt navn? Stalinboy, isåfall, men han er dau. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Og Stalin var da ikke altfor opplagt navn? Stalinboy, isåfall, men han er dau. 6287001[/snapback] Jeg lever. Men har ikke fått renter på to dager nå. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Stav, Stau, Stum,Stav,Stiv,Stin,Stor,Sreo,sito,stie,svfd,seef,scsd,sevc,sbfd. Noen riktige ? gi oss en mer bokstav eller no sånt ? Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Avril Stalin Don Stalin DonStalin josef stalin josefstalin Josef_Stalin josef_stalin92 Joseph Stalin Jospeh__stalin JStalin Lenin Stalinovsky Meg stalin stalin stalin35 stalin43 stalin89 Stalin90 stalin92 stalin999 Stalinboy da har jeg tippa noen.. Alle er sikkert feil Endret 11. juni 2006 av beneiro Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jess alle er feil fordi det er fire bokstaver i navnet som han skrev hvis du ser litt lenger opp Og navnet er ikke stalin Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen her inne som er med på et fast oc Team ? Er kaptein på grensen til Boss og har 1,5 milliarder i bank. HEter Phinex der inne . PM ! Ikke folk under Assasin. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 600 mill. til dei som quoter denne posten først. Oppgi ingame nicket ditt i samme post. (ellers vinner du ikkje) det er ikkje tillatt å redigere innlegget. 6286224[/snapback] .. don intramin 6286230[/snapback] Pengene er sendt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen her inne som er med på et fast oc Team ? Er kaptein på grensen til Boss og har 1,5 milliarder i bank. HEter Phinex der inne . PM ! Ikke folk under Assasin. 6287173[/snapback] Det er jo en fordel å svare, da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Gir dere opp?! Herregud... Greit jeg er kaptein og navnet slutter på aB. OK? øker gevinst til 225 mill. PS: Jeg blir borte i tre dager nå så jeg sjekker det vel på torsdag. Endret 11. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Gir dere opp?! Herregud...Greit jeg er kaptein og navnet slutter på aB. OK? øker gevinst til 225 mill. PS: Jeg blir borte i tre dager nå så jeg sjekker det vel på torsdag. 6288322[/snapback] SaaBSbaB ScaB SdaB SeaB SfaB SgaB ShaB SiaB SjaB SkaB SlaB SmaB SnaB SoaB SpaB SqaB SraB SsaB StaB SuaB SvaB SwaB SxaB SyaB SzaB Du nevnte at den begynner på "S", har 4 bokstaver, og avslutter med "aB" Så da burde eg vinne no ' Forresten, så fant navne søket på NM ingen av dei navnene , så du lyger til oss. Endret 11. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SAaB SBaB SCaB SDaB SEaB SFaB SGaB SHaB SIaB SJaB SKaB SLaB SMaB SNaB SOaB SPaB SQaB SRaB SSaB STaB SUaB SVaB SWaB SXaB SYaB SZaB ELLER Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SaaB SbaB ScaB SdaB SeaB SfaB SgaB ShaB SiaB SjaB SkaB SlaB SmaB SnaB SoaB SpaB SqaB SraB SsaB StaB SuaB SvaB SwaB SxaB SyaB SzaB Ta den a vegis aha Forresten, så fant navne søket på NM ingen av dei navnene , så du lyger til oss. Uffda, jaja.. Er fortsatt lov og håpe... Endret 11. juni 2006 av beneiro Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SAaB SBaB SCaB SDaB SEaB SFaB SGaB SHaB SIaB SJaB SKaB SLaB SMaB SNaB SOaB SPaB SQaB SRaB SSaB STaB SUaB SVaB SWaB SXaB SYaB SZaB ELLER Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SaaB SbaB ScaB SdaB SeaB SfaB SgaB ShaB SiaB SjaB SkaB SlaB SmaB SnaB SoaB SpaB SqaB SraB SsaB StaB SuaB SvaB SwaB SxaB SyaB SzaB Ta den a vegis aha Forresten, så fant navne søket på NM ingen av dei navnene , så du lyger til oss. Uffda, jaja.. Er fortsatt lov og håpe... 6289112[/snapback] Men uansett, stor eller liten bokstav i søkesystemet har ingenting å si. og hvis han har ett av disse navnene så var eg først Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hehe tviler jo litt da siden du ikke fant han i søkesystemet.. Men jeg hadde jo den med flere store bokstaver..! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ny konkurranse! eg har lagt ut en tråd i ett av nordicmafia forumene, og i den tråden er det en kode. den som skriver koden først her i denne tråden (og quoter dette innlegget) vinner 1 mrd NM penger. det er ikkje tillat å redigere innlegget ditt, og du MÅ oppgi ingame nicket ditt i samme post. Dobbelposting pga feiltagelse er ikkje lovlig. HINT: du kan få hint. send PM her på forumet, og få ett hint om hvor posten ligger. ett hint koster 50 mill. tråden heter "hardware passord fra vegis" lykke til. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Håper det ikke var gen forum cdg forum eller ot forum for de ble netopp tømt Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ny konkurranse!eg har lagt ut en tråd i ett av nordicmafia forumene, og i den tråden er det en kode. den som skriver koden først her i denne tråden (og quoter dette innlegget) vinner 1 mrd NM penger. det er ikkje tillat å redigere innlegget ditt, og du MÅ oppgi ingame nicket ditt i samme post. Dobbelposting pga feiltagelse er ikkje lovlig. HINT: du kan få hint. send PM her på forumet, og få ett hint om hvor posten ligger. ett hint koster 50 mill. tråden heter "hardware passord fra vegis" lykke til. 6289955[/snapback] Fant den Passordet er viftestyring. Jeg heter LG_91 II på nm Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er her aldri når du legger ut dine konkuranser jeg Fanken ass.. men en gang vettu ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Førstemann som gjettet mitt brukernavn får passord til accounten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg