Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nordic mafia suger hardt du sitter der uten å gjøre noe du bare klikker på knapper: "ojjj jeg brøt ut en fyr av fengsel, ojj jeg må i bonkers i natt og være oppe fra 00.00 og utover for da blir 22 folk drept!"

 

broren min spiller det .. testet det noen ganger men suger for hardt.

og han som alle bruker hacks for å ranke.. han er høyeste rank 0_o

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
nordic mafia suger hardt du sitter der uten å gjøre noe du bare klikker på knapper: "ojjj jeg brøt ut en fyr av fengsel, ojj jeg må i bonkers i natt og være oppe fra 00.00 og utover for da blir 22 folk drept!"

 

broren min spiller det .. testet det noen ganger men suger for hardt.

og han som alle bruker hacks for å ranke.. han er høyeste rank 0_o

6270117[/snapback]

 

.... Nå var du tøff

Lenke til kommentar
nordic mafia suger hardt du sitter der uten å gjøre noe du bare klikker på knapper: "ojjj jeg brøt ut en fyr av fengsel, ojj jeg må i bonkers i natt og være oppe fra 00.00 og utover for da blir 22 folk drept!"

 

broren min spiller det .. testet det noen ganger men suger for hardt.

og han som alle bruker hacks for å ranke.. han er høyeste rank 0_o

6270117[/snapback]

<jeg syns dette var barnslig sagt. Dette er et webbasert tekst spill. Kanskje det ikke er noe for deg? Let litt på nettet og jeg garanterer deg at du finner et spill (Enten Norsk eller Engelsk). Lykke til :)

Lenke til kommentar
nordic mafia suger hardt du sitter der uten å gjøre noe du bare klikker på knapper: "ojjj jeg brøt ut en fyr av fengsel, ojj jeg må i bonkers i natt og være oppe fra 00.00 og utover for da blir 22 folk drept!"

 

broren min spiller det .. testet det noen ganger men suger for hardt.

og han som alle bruker hacks for å ranke.. han er høyeste rank 0_o

6270117[/snapback]

 

 

haha enig!

Lenke til kommentar
Hvilken rank er det lurt og begynne og bruke bunker i? Vet at sjangsen for og bli drept er litn, men man må jo vite

6269158[/snapback]

 

Du er mest utsatt for drap dersom du er Gudfar+.

Jeg ble drept på min Leg. Gudfar, vet ikke hvorfor, hadde ingen direkte fiender, men det kan ha vært siden jeg lå ute på fight club hele tiden.

 

Jeg vil si det er lurt å gå i bunker uansett rank, selvfølgelig ikke dersom du ikke har noen uvenner, er lavt ranket, og ingen vet om deg.

 

Jeg er snart Gudfar nå, uten denne boten det var snakk om her.

Fra Leg. Gudfar til Gudfar :p

Lenke til kommentar
Nå får man bare 1,5 % rente i banken dersom man har over 3mrd der. og 5 % dersom mindre

6271324[/snapback]

 

Dette er nå 2,5 % hvis man har over 30 mrd.

6272768[/snapback]

 

Det er blitt endret, først var det 1,5 % i rente dersom du hadde over 3mrd, nå er det 2,5 % rente dersom du har over 30 mrd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...