Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Det er en såkalt "rankingliste" over sider som det er mye trafikk på. Det du har kommet over er en "feeder" som sender info om hvor mange brukere som går i systemet til sol. Der blir disse ranket etter hvor mange brukere som går innpå til daglig.

 

Som du ser av den listen ligger NM på 4. plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har altfor lite penger, jeg, til å være med i gjeng :p

Fokuserte bare på rank, og dessuten er det et par som har lånt, men må vente med å betalte tilbake.

Er legendarisk gudfar, men knapt 600 mill. på konto, vet det er nesten dustete :p

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Jeg har altfor lite penger, jeg, til å være med  i gjeng :p

Fokuserte bare på rank, og dessuten er det et par som har lånt, men må vente med å betalte tilbake.

Er legendarisk gudfar, men knapt 600 mill. på konto, vet det er nesten dustete :p

6261271[/snapback]

 

 

Da min Legendarisk Gudfar døde, hadde jeg en Kaptain konto jeg bare hadde ranka, den var da Kaptain med 0 kr, 0 kuler, 0 beskyttelse, 0 våpen. alt den hadde var rank

Lenke til kommentar

Dersom du skal kjøpe vitneinfo, så krev screen shot over msn, da ser du med en gang om det er svindel eller ikke, å ikke betal på forhånd. Da jeg søkte vitneinfo på min Leg Gudfar fikk jeg pm fra 4 forskjellige spille, med 4 forskjellige mordere, og de var 4 svindlere med 4 måter å fake et vitnebrev på

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg er "wannabe" og kommer ikke høyere.. What to do?

 

Edit: Har bortimot 200 mill. hvis det har noe å si. Har fått nesten alt av venner da men.

6269495[/snapback]

 

Du må gjøre kriminalitet hele tiden, stjele biler hele tiden, utpressing, fight club osv.

 

Tar sin tid. Jeg er gangster nå og begynte for 2 uker siden.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...