Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer man å tjene store penger?

 

Har prøvd å ta veska til en gammel dame nå tusenvis av ganger og har bare klart det 2 ganger :S

 

Jeg har dette nå:

 

Ran Postbanken 39 %

Ran Shell bensinstasjon 10 %

Jack en spilleautomat 30 %

Stjel fra en gammel dame 60 %

 

Hvor mye får man for postbanken f.eks? Og hvor lenge er det til jeg har 100% på alle de tinga der?

Lenke til kommentar

tar ikke særlig lang tid bare hold på en del en dag så kommer du nok til å klare alle etter hvert men akkurat det er ikke noe du tjener spesielt masse penger på. etter du har klart kriminalitet en del ganger så begynn og stjel mercer i helsinki til du klarer det, de kan selges for 50 mill i london.

Lenke til kommentar
tar ikke særlig lang tid bare hold på en del en dag så kommer du nok til å klare alle etter hvert men akkurat det er ikke noe du tjener spesielt masse penger på. etter du har klart kriminalitet en del ganger så begynn og stjel mercer i helsinki til du klarer det, de kan selges for 50 mill i london.

6168078[/snapback]

 

Må man gå på Biltyveri/Garasje ?

Lenke til kommentar
tar ikke særlig lang tid bare hold på en del en dag så kommer du nok til å klare alle etter hvert men akkurat det er ikke noe du tjener spesielt masse penger på. etter du har klart kriminalitet en del ganger så begynn og stjel mercer i helsinki til du klarer det, de kan selges for 50 mill i london.

6168078[/snapback]

 

Må man gå på Biltyveri/Garasje ?

6168121[/snapback]

ja, Biltyveri/Garasje etter du har klart kriminalitet, skrev kansje litt surrete da :S

men er bare litt trøtt

Lenke til kommentar
tar ikke særlig lang tid bare hold på en del en dag så kommer du nok til å klare alle etter hvert men akkurat det er ikke noe du tjener spesielt masse penger på. etter du har klart kriminalitet en del ganger så begynn og stjel mercer i helsinki til du klarer det, de kan selges for 50 mill i london.

6168078[/snapback]

 

Må man gå på Biltyveri/Garasje ?

6168121[/snapback]

ja, Biltyveri/Garasje etter du har klart kriminalitet, skrev kansje litt surrete da :S

men er bare litt trøtt

6168144[/snapback]

 

Det står sånn her:

 

Bryt deg inn i en bil på gata 5% Sjanse

Stjel fra privat parkeringsplass 6% Sjanse

Let etter bilnøkler 8% Sjanse

Stjel fra offentlig parkeringsplass 12% Sjanse

 

Hvordan velger jeg å stjele fra Helsinki?

 

Wow.. Jeg presset en fyr for 11.000 kr :D

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
tar ikke særlig lang tid bare hold på en del en dag så kommer du nok til å klare alle etter hvert men akkurat det er ikke noe du tjener spesielt masse penger på. etter du har klart kriminalitet en del ganger så begynn og stjel mercer i helsinki til du klarer det, de kan selges for 50 mill i london.

6168078[/snapback]

 

Må man gå på Biltyveri/Garasje ?

6168121[/snapback]

ja, Biltyveri/Garasje etter du har klart kriminalitet, skrev kansje litt surrete da :S

men er bare litt trøtt

6168144[/snapback]

 

Det står sånn her:

 

Bryt deg inn i en bil på gata 5% Sjanse

Stjel fra privat parkeringsplass 6% Sjanse

Let etter bilnøkler 8% Sjanse

Stjel fra offentlig parkeringsplass 12% Sjanse

 

Hvordan velger jeg å stjele fra Helsinki?

6168169[/snapback]

du flyr til helsinki fra flyplassen.

og så prøver du deg på den helt på toppen

Lenke til kommentar
det skal en del til for at akkurat han samme gjør det, men kansje noen andre hva heter du foresten på nm?

6168192[/snapback]

 

Kan du drepe meg hvis jeg sier hva jeg heter?

6168194[/snapback]

 

Ja det kan han, alle som kan navnet til hverandre kan drepe hvernadre, men han må også ha nok kuler (ingen sak) fluktbil (ingen sak) og vite hvilken by du er i (litt værre) pluss at hvem på dette forumet ville ha innteresse i og drepe en som nettoop har begynt :)

 

Men man kan også sende deg startkapital penger hehe

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...