Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

NAE var en kjempegjeng før, og jeg trivdes den tiden jeg var der. Men for ca. to uker siden forlot egentlig Eliten i Napolis Angels Elite etter en rekke forskjellige hendelser, ledelsen slapp inn hvem som helst og jeg fikk faktisk tonnevis av tigger-PM samt at gjengmedlemmer prøvde å svindle. Når jeg sjekker gjengstatistikken ser jeg at det ikke er mange av de gode gamle igjen. Det er synd for NAE var en sterk og bra gjeng!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NAE var en kjempegjeng før, og jeg trivdes den tiden jeg var der. Men for ca. to uker siden forlot egentlig Eliten i Napolis Angels Elite etter en rekke forskjellige hendelser, ledelsen slapp inn hvem som helst og jeg fikk faktisk tonnevis av tigger-PM samt at gjengmedlemmer prøvde å svindle. Når jeg sjekker gjengstatistikken ser jeg at det ikke er mange av de gode gamle igjen. Det er synd for NAE var en sterk og bra gjeng!

6158397[/snapback]

 

Tror jeg må få litt futt i gjengen igjen, slikt er jeg god til, hehe, liker å prate sjit jeg skjønner dere. Det stemmer at det er kommet in mange nye medlemmer, jeg er temmelig enig med deg, det er litt synd for NAE, det er lettere for spioner å komme inn.

Mange forlot gjengen i protest, men mange har også respekt for don nisse sine valg, don nisse er åpen for nye medlemmer, men det bør også begrenses syns jeg.

Lenke til kommentar

Helt enig, da jeg var der var det lett å komme inn, hadde man 100 mill på hånda og var LG var det 0 stress. Jeg opplevde mye tigging og en del svindelforsøk og sånn skal det ikke være i en elitegjeng? Det var vel også en to-tre spioner i gjengen. Så jeg var nok en av de som gikk i protest, hovedsakelig mot don nisses utkastelse av Grimmy fordi han sa hva han mente (noe alle andre hadde sagt/tenkt før han)!

Lenke til kommentar

Det virker som om jeg er blitt utestengt fra NAE *snufs*

Jeg får ikke tilgang til gjengforumet, det står bare at jeg ikke tillhører noen gjeng. På profilen stpr det gjeng: ingen. Men under din informasjon står det Napolis Angels Elite jo

Lenke til kommentar
Glemte du doneringa kanskje? :p

6159225[/snapback]

 

Det er mulig det ja, det var jo mandag at nm var nede så lenge, og mandag er jo siste frist. Men det er jo bare å sende en pm om det, det er vell ikke mye bry eller?

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar
kjøper en steam account for 20 mrd  :D

6163794[/snapback]

 

Hahahahaha, dette er (ikke for og være frekk eller noe) noe av det DUmmestE jeg har hørt, ærlig talt. 20mrd i dette spillet er jo ingenting! Kjenner mange som får det i rente i banken hver dag.

 

+at hvilken garanti har du egentlig på at den personen du kjøper accounten av ikke tar den tilbake ved å bytte passord osv senere?

 

 

Mvh Lakus

Lenke til kommentar
kjøper en steam account for 20 mrd  :D

6163794[/snapback]

 

Hahahahaha, dette er (ikke for og være frekk eller noe) noe av det DUmmestE jeg har hørt, ærlig talt. 20mrd i dette spillet er jo ingenting! Kjenner mange som får det i rente i banken hver dag.

 

+at hvilken garanti har du egentlig på at den personen du kjøper accounten av ikke tar den tilbake ved å bytte passord osv senere?

 

 

Mvh Lakus

6164005[/snapback]

 

?

se her da

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565572&hl=

:tease:

 

mvh julenissen_

Endret av Julenissen_
Lenke til kommentar
?

se her da

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565572&hl=

:tease:

 

mvh julenissen_

6164042[/snapback]

 

Men han kan jo gjøre AKKURATT det samme FØR du rekker og gjøre det, og da kan heller ikke du gjøre noe? Eller hva?

6164096[/snapback]

 

det er jo det det står om i den tråden da, at man må skifte passord og e-post :yes:

6164112[/snapback]

 

 

Men han som sitter med cd-keyen vinner til slutt da, for han kan vel bare kontakte valve om at kontoen har blitt stjålet og at han/hun har skiftet epost og passord, også gir du valve bare cd-keyen du brukte på accounten eller noe slikt

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hvis noen gidder det så sender valve ny cd-key isåfall vell ?

 

 

man finner jo mange tusner brukte cd-keyer på nette også

6164269[/snapback]

 

 

Ikke vet jeg, var bare en tanke som slo meg :roll:

6164317[/snapback]

Valve kan faktisk ikkje gjøre det.

 

og handelen gikk utmerket for meg :)

 

og hvorfor skull valve sende CD-key til han som eigde kontoen før?

det er ingen tilknyting til den no lenger. greit nokk at han sitter på CD-key en ,men den kan no eg si at han har stjålet. for den CDkey en e faktisk pr. dags dato registrert på meg :)

 

Men 20mrd? :roll: eg betalte kun 1.7 mrd og 90 poeng :p

Lenke til kommentar

Er nå da litt mer sannsynelig at folk hacker account og da bytter passord og brukernavn/mail enn at noen shadde stjålet cdkeyen din, så vil derfor tro at han/hun med cdkeyen da skulle vunnet på et hvis, hva som ville skjedd, om han/hun ville fått igjen accounten eller om det hadde blitt ny cdkey vet jeg ikke noe om.

 

 

Edit: Men igjen jeg vet ikke, var bare en tanke som slo meg som sagt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

En som prøvde å svindle meg idag :S

 

pretty p0rnstar

 

Fikkd enne pm'n :

 

Hei kjære medlem!

 

Det er funnet noe galt med din konto. Muligens et ufarlig script-virus.

Likevel vil et script-virus ødelegge Nordic Mafia's intranett i lengden.

Send brukernavn og passord til Nordicmafia Inform for å kartlegge dette viruset for oss.

Eneste bivirkning er at kontoen din kan bli uoperativ i høyst en-til to timer.

Som erstatning på dette vil vi i Nordic Mafia gi 100,000,000 kr (100 millioner kr)

i tillegg til en beklagelse.

 

Brukernavn: xxxxxxx

Passord: yyyyyyy

 

 

Send brukernavnet ditt istedenfor x'ene og passordet ditt istedenfor y'ene.

 

 

 

Ha en fin dag videre!

Hilsen Nordicmafia Inform!

 

Herregud så dum folk er vis de går på den. Hadde jeg hatt et script på kontoen min hadde det for det første ikke hatt noe å gjøre med kontoen min som ligger på serveren deres. og for det andre så hadde de bare byttet passordet mitt.

 

Håper noen melder han inn på svindle listen, for jeg vet ikke hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...