Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynte å spille for lenge siden..

Gidder ikke mer.. vet ikke hva jeg skal gjøre osv..

6151638[/snapback]

 

Gi bort brukeren din ;)

 

Send meg gjerne en PM, så ser du ikke noe til den.

 

Drap er temmelig dyrt rankmessig, som Boss får man 0,08% rank av drap, 0,02% av kriminalitet, altså er det ikke mye det lønner seg.

 

 

 

EDIT:

 

Nå kan man visst bli medlem av politiet :w00t:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Spiler du Nordicmafia enda?  :dontgetit:

 

Noen som kan sjekke om ene jukseprofilen min er i live?

 

Heter Bufferboy og ble gitt bort etter resetten.

 

Hjertelig takk :)

6155668[/snapback]

 

Jaja, driver vel litt på i blandt.

 

Brukernavn: BufferBoy

Gjeng: Ingen

Status: Død! (Avlogget!)

Lenke til kommentar
Rundet akkurat 200. Er også gudfar.

Går det greit å bli medlem i en gjeng og hvilke fordeler har det egentlig?

6156068[/snapback]

 

 

Jeg er bare med i gjeng for det sossiale sin del, jeg liker gjengforumet, folk er hyggelige, mue humor syns jeg hører hjemme på nm. Men det som vell egentlig er poenget med en gjeng er å stå sammen, jeg vill ikke akkurat si at du er trygg når du er i en gjeng. Det er folk som backer deg ja, men du kan også bli drept fordi du er i en gjeng som er i krig. Men alt i alt triver jeg i Napolis Angels Elite, men du må være Legendarisk Gudfar eller høyere da. Noe høyere donering en de andre gjengene. Jeg må donere 1mrd i uka.

 

Edit: Er ikke noe problem å bli med i en gjeng, bare send en ryddig pm til lederen, og så går du på gjengsenter å sender søknad. Men gå først på statistikk å se om det er krav, ofte er det krav til rank, men du er jo Gudfar så det går greit i de fleste gjenger :)

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar
Rundet akkurat 200. Er også gudfar.

Går det greit å bli medlem i en gjeng og hvilke fordeler har det egentlig?

6156068[/snapback]

 

 

Jeg er bare med i gjeng for det sossiale sin del, jeg liker gjengforumet, folk er hyggelige, mue humor syns jeg hører hjemme på nm. Men det som vell egentlig er poenget med en gjeng er å stå sammen, jeg vill ikke akkurat si at du er trygg når du er i en gjeng. Det er folk som backer deg ja, men du kan også bli drept fordi du er i en gjeng som er i krig. Men alt i alt triver jeg i Napolis Angels Elite, men du må være Legendarisk Gudfar eller høyere da. Noe høyere donering en de andre gjengene. Jeg må donere 1mrd i uka.

6158245[/snapback]

 

tror du jeg har sjangs på NAE:D ?

 

er i royal elite nå DRITTKJEDELIG :mad: bare 13 medlemmer ingenting på gjengforumet! må donere 2 mrd i uka og !

Endret av Julenissen_
Lenke til kommentar
Rundet akkurat 200. Er også gudfar.

Går det greit å bli medlem i en gjeng og hvilke fordeler har det egentlig?

6156068[/snapback]

 

 

Jeg er bare med i gjeng for det sossiale sin del, jeg liker gjengforumet, folk er hyggelige, mue humor syns jeg hører hjemme på nm. Men det som vell egentlig er poenget med en gjeng er å stå sammen, jeg vill ikke akkurat si at du er trygg når du er i en gjeng. Det er folk som backer deg ja, men du kan også bli drept fordi du er i en gjeng som er i krig. Men alt i alt triver jeg i Napolis Angels Elite, men du må være Legendarisk Gudfar eller høyere da. Noe høyere donering en de andre gjengene. Jeg må donere 1mrd i uka.

6158245[/snapback]

 

tror du jeg har sjangs på NAE:D ?

 

er i royal elite nå DRITTKJEDELIG :mad: bare 13 medlemmer ingenting på gjengforumet! må donere 2 mrd i uka og !

6158278[/snapback]

 

Du kommer sikkert in i NAE, don nisse er veldig åpen for nye medlemmer.

Bare du sender han en ryddig pm først så skulle det gå fint :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...