Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mafiabåss: du vet vel hvordan OC funker??

 

Eller er det et sted man kan lese om hvordan det skal gjøres? hva man trenger osv...

 

det står ikke særlig mye i FAQ'n

5357209[/snapback]

Jeg er bråkmaker, så jeg kan ikke være med i OC enda(Tror jeg) så jeg vet ikke hvordan det fungerer

Endret av Mafiabåss
Lenke til kommentar

For å drepe en person som er på hitlista, så er detektiv ganske nødvendig, slik at du finner ut hvilken by vedkommende er i, fir du må jo velge by, nårr du ønsker å drepe han.

 

Alle kan delta i OC, så lenge lederen er gangster. For å gjennomføre ett OC, så trenger man 3 personer i tillegg til lederen. Disse tre skal handle inn utstyr, etter at de har valgt til å ta seg av en spesiell del av OC La oss si at en pers blir våpen ekspert. Da må han handle våen, inne på oc-menyen, og trykke "klar" når han er klar til å være med på OC. Å ha med seg bråkmakere på OC, har jeg erfart som lite lønnsomt, de reduserer utbytte, og når man har fire gangstere, og kjøper alt det dyreste, så vil nok utbyyttte ikke være nok til å dekke kostnadene til alle på laget. Så jeg mener at OC gjøres for å stige i rank, jeg har i alleafll ikke opplevd at OC lønner seg enda. Men det kommer vel med tiden.

Lenke til kommentar
må bar fortelle dere at det eg noke galt med blackjack spele

5357088[/snapback]

Hva da?

5357117[/snapback]

liten bug har eg hørt..

les oppføre blackjacken før du spille det

det er merke med rød skrift

5357834[/snapback]

Der med rød skrift står det ikke hva som er galt med blackjack, bare at der er rapporter feil...

Lenke til kommentar
må bar fortelle dere at det eg noke galt med blackjack spele

5357088[/snapback]

Hva da?

5357117[/snapback]

liten bug har eg hørt..

les oppføre blackjacken før du spille det

det er merke med rød skrift

5357834[/snapback]

Der med rød skrift står det ikke hva som er galt med blackjack, bare at der er rapporter feil...

5357858[/snapback]

ja liten bug?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...