Singh tha king Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) hva må jeg gjøre for å drepe noen fra hitlista? edit: må man leie detektiv? for å finne ut hvor han er? Endret 30. desember 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tror bare det er til å drepe fyren/jente. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 må jeg lie detektiv for å finne ut hvilken by hun/han er i? så drepe han/hun? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Denne siden er sikkert til hjelp for deg 5357080[/snapback] Takker for svaret ^^ Flott side det der Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Mafiabåss: du vet vel hvordan OC funker?? Eller er det et sted man kan lese om hvordan det skal gjøres? hva man trenger osv... det står ikke særlig mye i FAQ'n 5357209[/snapback] Jeg er bråkmaker, så jeg kan ikke være med i OC enda(Tror jeg) så jeg vet ikke hvordan det fungerer Endret 30. desember 2005 av Mafiabåss Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 For å drepe en person som er på hitlista, så er detektiv ganske nødvendig, slik at du finner ut hvilken by vedkommende er i, fir du må jo velge by, nårr du ønsker å drepe han. Alle kan delta i OC, så lenge lederen er gangster. For å gjennomføre ett OC, så trenger man 3 personer i tillegg til lederen. Disse tre skal handle inn utstyr, etter at de har valgt til å ta seg av en spesiell del av OC La oss si at en pers blir våpen ekspert. Da må han handle våen, inne på oc-menyen, og trykke "klar" når han er klar til å være med på OC. Å ha med seg bråkmakere på OC, har jeg erfart som lite lønnsomt, de reduserer utbytte, og når man har fire gangstere, og kjøper alt det dyreste, så vil nok utbyyttte ikke være nok til å dekke kostnadene til alle på laget. Så jeg mener at OC gjøres for å stige i rank, jeg har i alleafll ikke opplevd at OC lønner seg enda. Men det kommer vel med tiden. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 OC begynner å lønne seg når alle kjøper det beste og er hitman, og helst assasin. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Men for lederen derimot, som kun betaler 200k, det vil som regel lønne seg for han, så lenge dere deler 25% på alle. Våpen eksperten må jo ut med over milllionen for å ha det beste, så det skal litt til før det lønner seg for den personen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Derfor du har OC team, der lederen MÅ bruke NM kalkis slik at vi vinner eller taper like mye penger. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 orker ikke å spille mer , tar urssisik rulett på nyttårsaften så kan jeg si neste dag, at jeg slutta i fjord, hehe Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 må bar fortelle dere at det eg noke galt med blackjack spele 5357088[/snapback] Hva da? 5357117[/snapback] liten bug har eg hørt.. les oppføre blackjacken før du spille det det er merke med rød skrift Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 må bar fortelle dere at det eg noke galt med blackjack spele 5357088[/snapback] Hva da? 5357117[/snapback] liten bug har eg hørt.. les oppføre blackjacken før du spille det det er merke med rød skrift 5357834[/snapback] Der med rød skrift står det ikke hva som er galt med blackjack, bare at der er rapporter feil... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Singh tha King: Hvilken rank er du? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 må bar fortelle dere at det eg noke galt med blackjack spele 5357088[/snapback] Hva da? 5357117[/snapback] liten bug har eg hørt.. les oppføre blackjacken før du spille det det er merke med rød skrift 5357834[/snapback] Der med rød skrift står det ikke hva som er galt med blackjack, bare at der er rapporter feil... 5357858[/snapback] ja liten bug? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Nå står det ikke at det er en bug ved spillet. Nå blander du med den bugen som folk kan bruke for å tjene penger. Nå vet vi ikke om denne bugen er venn av feilen som er blitt rapportert. End of Discussion EDIT: Engelsk Endret 30. desember 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) jeg er hitman noen som vet hva trixet i blackjack er? har spurt det en gang før også, men fikk aldri et ordentlig svar. Endret 30. desember 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg er hitman noen som vet hva trixet i blackjack er? har spurt det en gang før også, men fikk aldri et ordentlig svar. 5358304[/snapback] Er ikke noen bug i Blackjack! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det er ikke en bug nei, men det finnes jo måter man er garantert et lite overskudd. men det er så lite at man må drive på lenge for å få noe særlig ut av det. dette "trikset" krever også veldig masse penger, hvertfall hvis man spiller i millionklassen, og det er jo alltid den risken at man ikke har nok penger til å fullføre. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jippi, jeg er ferdig med Ikea oppdraget Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Noen, budre lage en offisiell NM-tråd, med faq og greier. Selv føler jeg ikke for å lage noe slikt:P Og vi trenger en liten logo, hvor det kunne stått at vi er litt venner her på forumet. Selv om det ikke frister å være venner med gangstere og bråkmakere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg