Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samme beskjedden som flesteparten får no :(

 

Men eg har en liten følelse av at hvis dei bytter server kommer dei til å restare. og då KLIKKER eg. :@

6110163[/snapback]

På mirc sier Xterminator (tidligere igs) at han ikke tror det blir reset bare for å støtte dere

Lenke til kommentar

Personlig er jeg for en restart, jeg synes det er alt for mye juks, bugs og fanteri på nm. Ikke misforstå, jeg vil ikke at HELE spillet skal restartes, men at alle starter som Sivilist igjen, uten penger, men MED poengene som er KJØPT for mobilpenger, slik at det ennå er mange poeng i omløp :)

Lenke til kommentar

Min meining om spelet: Sorry om det har blitt tatt opp før, gidder ikkje lese gjennom 169 sider.

Utrulig artig spel i starten.. Men herregud kor kjedlig det blir i lengda. Eg vart ranken etter Hitman, glømt kva den heiter. Hovudmålet med spelet er jo seff å bli Don. Men ops eg fant jo fort ut at Dons vart drept i hytt og pine. Er vel ca 1mnd siden eg slutta no. Grunnen: Det er akkurat det samme opp og opp igjen, og kva får vi igjen for det? Høg rank, thats it.

Tok russisk rullet, var ein glede.

Men versegod, kos dåke.

 

Og ja, ein restart hadde gjerne vore lurt. Siden det er ein del bugs, juks osv.

Lenke til kommentar
samme beskjedden som flesteparten får no :(

 

Men eg har en liten følelse av at hvis dei bytter server kommer dei til å restare. og då KLIKKER eg. :@

6110163[/snapback]

På mirc sier Xterminator (tidligere igs) at han ikke tror det blir reset bare for å støtte dere

6110453[/snapback]

leste det eg også. eg sporte faktisk han for en del timer siden, og da svarte han at det ikkje blir RS.

Lenke til kommentar

Hvilken IRC-server er Nordicmafia-kanalen på? (likt Hardware.no@Undernet)

Edit: Fant det ut, er Nordicmafia@Quakenet

 

 

For å få tak i mIRC søker du, og velger første treff. Bruker du nettleseren Opera, er IRC innebygget, selv om mIRC er det greieste.

 

 

Og for øyeblikket er det visst bare endel spam, samt "kommer det noe nytt, mener ikke å mase?!+11?"-meldinger.

 

 

Edit igjen:

Spammes så forbanna mye at plingingen fra mIRC går meg på nervene.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Ikke umulig at det går ann å fikse med brute-force, tviler på at serveren har sperre for slikt. Da spiller det forsåvidt ingen rolle om det er enkelt eller ikke.

Tvilsomt forresten, jeg ville heller tro at det er noen som har kikket over skulderen din, det er mer sannsynlig.

Lenke til kommentar

Det med bruteforce er jo enkelt å beskytte seg mot. Lag et passord med små og store bokstaver sammen med noen tall og en Æ/Ø/Å for de fleste bruteforcene bruker ikke de tegna :) også bør vel passordet inneholde 10 til 15 tegn for å unngå sniktitting over skulderen

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt penger nok på NM, skulle jeg gjerne kjøpt, men har en kamerat som har lånt endel penger nå.

 

Forresten er siden utrolig kjapp nå, driver på med å selge unna de tjuefem sidene med biler. :)

 

Btw, hvilken rank er folk her inne for tiden?

Er selv Kaptain med 94,28%, regner med å bli Boss snart.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...