Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!


B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med den nye er at rank har null og niks å si.

En Bråkmaker kan lett slå en Kaptein, en kamerat forsøkte å angripe meg nå. Helt på trynet, men om man har penger nok, kan man faktisk vinne over en Don. Før var det jo slik at man hadde fordeler i CdG med høyere rank (flere og bedre gangstere), nå er det null forskjell.

Flere UTS pr. kvarter oppover i rankene hadde vært mye bedre, siden det ville gjort mindre forskjell.

 

Men jeg er sikker på at jeg venner meg til det. (Spørs om jeg gidder å være medlem, da :p )

Lenke til kommentar
Problemet med den nye er at rank har null og niks å si.

En Bråkmaker kan lett slå en Kaptein, en kamerat forsøkte å angripe meg nå. Helt på trynet, men om man har penger nok, kan man faktisk vinne over en Don. Før var det jo slik at man hadde fordeler i CdG med høyere rank (flere og bedre gangstere), nå er det null forskjell.

Flere UTS pr. kvarter oppover i rankene hadde vært mye bedre, siden det ville gjort mindre forskjell.

 

Det er slik mange andre større spill har gjort det, og er absolutt slik NordicMafia burde gjør det også! De har bommet litt med tanke på ranken til folk.

 

En Sivillist ville jo hatt det mye vanskeligere med å angripe en don en det en don ville hatt med å angripe en sivilist i virkeligheten, man må jobbe for "power to mold, constrict and at last, control"

Lenke til kommentar
det er pga nye cdg tror jeg. den tar mye av linja med oppdatering for alle hvert 15. min osv  :)

 

skjønnte heller ikke hvorfor ikke de skulle bytte cdg :hrm:

6109096[/snapback]

 

 

les da folkens.. det er for mange tilknytninger ikke for "tung" tilknytning, sannsynligvis har det ingenting med CdG å gjøre. Whinere...

Lenke til kommentar

Det kan det. Antar at det er et script som kjøres hvert 15. minutt og hvis det er 20 000 cdg spillere eller noe sånt så er det nok mange spørringer som kjøres mot databasen når den først skal finne ut antall UTS fra før og så oppdatere brukerens UTS

Endret av missiongul
Lenke til kommentar

Mirc #nordicmafia at quakenet

 

* Now talking in #NordicMafia

* Topic is 'www.NordicMafia.net ~ ~ ~ Kanalregler: www.NordicMafia.be ~ Ikke mas om CdG v.2  Dere vil skjønne det ettervært :: Wetting2 svarer ikke på msgs fra noen for øyeblikket! Vi er klar over at det er noe feil med Nordic, så ikke mas!'

Lenke til kommentar
Det kan det. Antar at det er et script som kjøres hvert 15. minutt og hvis det er 20 000 cdg spillere eller noe sånt så er det nok mange spørringer som kjøres mot databasen når den først skal finne ut antall UTS fra før og så oppdatere brukerens UTS

6109150[/snapback]

 

 

jaja, håper de nå våkner å får tak i bedre server :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...